utorak, 04.09.2007.

¤ Bez riječi ¤

Image Hosted by ImageShack.us


Kamo putuju ove lađe nemira
I kamo odnose onaj dio godina
Koje sanjaju na dlanu otvorenih očiju,
Čuješ li naših snova melodiju?

Bez riječi stojimo u luci
Sa zrnom nade na usnama
Da će vratiti se vali što su odnijeli sa sobom
Onaj dio sjećanja...

I kažeš li sad da ostaješ kraj mene
I pružiš mi ruku dok prelazimo most
Nesigurnim koracima minute pored nas
Samo prolaze, čini mi se kao da je isto sve...

Kamo nestaju ove suze ponosa
I kamo odnose onaj dio vremena
Koji gasi se sa plamenom ferala,
Čuješ li naših snova melodiju?

Bez riječi gledamo u nebo
Sa zrnom nade na usnama
Da će vratiti se vali što su odnijeli sa sobom
Onaj dio sjećanja...

I kažeš li sad da ostaješ kraj mene
I pružiš mi ruku dok prelazimo most
Nesigurnim koracima minute pored nas
Samo prolaze, čini mi se kao da je isto sve...

Iza nas ostaju vrtovi
Neporušene tvrđave od pijeska,
Prozori bez stakla, otvorena vrata,
Čekaju...

| 10:20 | Touch my soul... (12) | Posudi | : )

<< Arhiva >>