nedjelja, 08.07.2007.

¤ Just Words ¤

¤ Prosjak i pjesnik ¤

Image Hosted by ImageShack.us



Možda sam slijep
Ako ne vidim riječi koje se skrivaju iza površine,
Možda sam gluh
Ako ne čujem njihov šapat u noći,
Možda samo ne želim vidjeti
Jer nisam toliko sposoban povezati ih u stihove,
Možda se samo bojim onoga
Što ću poslije vidjeti i čuti,
Onoga što je moja ruka sposobna učiniti
Tragom na bijelome papiru...
I ako ne razumijem značenje napisanog
Jesam li zbog toga loš čovjek
I gledaju li me i drugi tako,
Kao onog koji ne zna cijeniti dar?
Jesam li onaj od koga bježe,
Onaj u kojeg upiru prstom,
Onaj kojeg gledaju sa gađenjem, jesam li?
Pokaži mi kako vidjeti u dubinu duše onoga
Koji ne želi otvoriti njihova vrata,
Kako da me razumiju oni koji ne shvaćaju,
Koji odbijaju shvatiti...
Možda sam slijep
Ako ne vidim riječi koje se skrivaju iza površine,
Možda sam gluh
Ako ne čujem njihov šapat u noći,
Možda sam samo negdje
Gdje ne pripadam...



¤ Utrka s vremenom ¤

Image Hosted by ImageShack.us


Ti i ja... vodimo bitku.
Opet smo ovdje, na početku već pređenoga starta.
I kamo ćeš ovaj put zalutati,
Kamo ćeš skrenuti dok te ne pratim pogledom?
Trebam li ti oprostiti, želim li?
Možda me umara ova spoznaja o tebi,
O tome da si ti uvijek ovdje,
A zapravo te nema...
Mjenjaju se jutra i noći
I tako jedino znam da još uvijek dišeš,
Da dišemo skupa, da živimo...
I svaki je udisaj prekinut trenutkom prošloga.
Hoćeš li ostati pored mene
I kada zadnji put pogledam tvoje lice,
Hoćeš li?
Nije li ironično razmišljati o tebi
I željeti te nakon svega,
Čak i onda kada ponovno pobjediš
I ostaviš još jedan trag poraza na mojoj koži?
Plačeš li ikada ili uvijek sa osmjehom prihvaćaš pobjedu?
Kako je biti poput tebe, možeš li voljeti?
Stani barem na trenutak,
Vrati me u zagrljaj izgubljenoga,
Sada...
I što ćemo biti bliže kraju
Moja će želja dobivati smisao...
Zar sada nije kasno za ispuniti snove,
Sada kada znaš da je kraj,
Da povratka nema...
Trebam li ti oprostiti, želim li?
Nije li ironično razmišljati o tebi
I željeti te nakon svega?
Dišeš li...?

| 14:42 | Touch my soul... (10) | Posudi | : )

<< Arhiva >>