srijeda, 30.05.2007.

¤ U snovima ¤

Image Hosted by ImageShack.us


Spavaš li?
Kako uspjevaš usnuti snove,
Kako zatvoriti oči ?
Reci mi o čemu sanjaš,
Kako izgledaju tvoja jutra..
Možeš li promijeniti vrijeme,
Možeš li ga zaustaviti,
Vratiti ponovno unatrag?
Možeš li hodati po vodi
I letjeti s vjetrovima...

Spavaš li?
Reci mi gdje su vrata tvojih snova
Kako ih pronaći, kako ući?
Reci mi o čemu sanjaš,
Kako izgledaju zamišljeni gradovi...
Možeš li pričati sa kišom,
Pretvoriti se u njene kapi,
Disati sa krošnjama drveća?
Možeš li živjeti tuđim sjećanjima
Osjećati tuđim bolom,
I kada poželiš zaboraviti snove
vratiti se ponovno u posrnuli svijet...

| 22:35 | Touch my soul... (12) | Posudi | : )

petak, 11.05.2007.

¤ Suze na usnama ¤

Image Hosted by ImageShack.us


Opet me vodi isti bijes,
ista su jutra puna nemira,
kao sjene izgubljeni hodamo,
opet su suze na usnama...

I kamo dalje kad ti okove
život stavi bez pitanja,
kad vjetar sruši zadnje zidove
palih gradova?

Reci mi...

Šutnja je zamaglila prozore...
Čežnja se uvukla pod zidove...

I kamo dalje, reci mi...

Što to od mene sada ostaje,
samo su slike pune sjećanja,
vrijeme je ubrzalo korake,
još iste suze su na usnama.







¤ NEKAKO ¤

Image Hosted by ImageShack.us

Nekako smo predaleko zadnjih dana
i ona blizina kao da polako nestaje,
nekako smo tiši nego prije
i samo je dodir samoće u zraku.
Nekako su drugačiji ljudi
koji pored mene hodaju,
nekako smo postali isti,
samo na sebe mislimo i gledamo.
Vrijeme više ne prepoznajem
i kao da se sakrilo pred svima,
dani umiru sa noćima,
nekako je drugačije sve...







¤ OKRUTAN JE SVIJET ¤

Image Hosted by ImageShack.us



Riječi bole, riječi ranjavaju,
mirišu rane i krv pod prstima.
na kraju svitanja samo preostaje
reći drugima koliko okrutan je svijet.

Ljudi su sebični, ne žele dijeliti
i samo gledaju na svoje potrebe,
u mreži srama smo sami zapetljani,
ne znam način kako izaći odavde.

Šutnja je granica što se ne prelazi,
dijele nas zidovi što sami gradimo,
na kraju svitanja samo preostaje
reći drugima koliko okrutan je svijet.

| 22:35 | Touch my soul... (17) | Posudi | : )

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>