sve za zdravlje

četvrtak, 24.05.2007.

Heloooou!

Dugo me nije bilo ovdje. Obaveze, drustveni zivot…svasta pomalo… nut Mozda su neki od vas povremeno zalutali na ovaj blog. Pa, evo, najprije vas svih pozdravljam! Nadam se da ste mi svi dobro. wave
Ziva sam i zdrava. Kod mene se stanje jos uvijek mijenja. Na bolje. Promjene su i dalje jaaaako spore, ali ipak su promjene. Ah, kad pogledam ovo sa strane, ovaj plan koji je vec trebao biti ostvaren... A jos sam tako daleko od toga... Ali ipak, dobro se osjecam.
Opcenito moja tezina sezonski varira nekoliko kilograma, pa mi sada ovo toplo vrijeme ide u prilog. Sa pocetkom toplih dana mijenja se i moj apetit. Uglavnom jedem vise sirove hrane, ne pijem kavu, ne jede mi se slatko, a sveukupno jedem manje. Nazalost, ne uspijevam svaki dan pojesti tri obroka, ali trudim se.
Evo, na kraju, trenutno stanje sa mojim kilama iznosi 65kg i tako je vec neka dva tjedna. Barem mogu neku svoju ljetnu robu navuci na sebe, iako je jos uvijek vecina toga spremljena duboko u ormaru. Ali, idem ja dalje. Polako ali sigurno. Pusa svima!
- 00:29 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.