sve za zdravlje

petak, 23.03.2007.

evo i mene

...nakon nekog vremena... Bas, tipicno za mene. Kao i obicno, necega se uhvatim na pocetku i to mi je super i cijeli dan bi se time bavila...a onda nakon nekog vrmena to mi vise nije zanimljivo i pocinje me zanimati nesto drugo. Pa tako i ovo pisanje bloga. Al, bas namjerno necu prestati pisati, sebi za inat.
Kakvo je stanje kod mene, to sam bog zna. Vaganja vise nema. Mislim, bar na neko vrijeme. Doduse dugo se vec nisam vagala, a ni necu. Stvarno me to previs opterecuje. Vec dva dana prije ponedjeljka pocnem misliti "ajme, samo da mi vaga pokaze kilu ma manje", "ajme, nisam se valjda opet udebljala"...blabla...A sa takvim stvarima se ne zelim opterecivati. Nastavljam ja lijepo dalje sa svojom zdravijom prehranom. A kad se budem i izvagala vidjet ce se kakvo je stanje. Obavijestit cu vas.
Jucer sam malo po ormaru trazila nesto i vidjela svoje drage proljetne/ljetne hlace. I nije mi vrag dao mira, pa ih navukla. Zivi smijeh. Elastina nikakvog nemaju...Mozete si zamislit kako je to izgledalo eek Kao, eksplodirat cu! Lijepo su se vidjeli svi savovi. A kako robe za toplije dane u ovoj velicini koju sad nosim ni nemam...mogu ili kupiti svu novu garderobu ili se vratiti u staru. A sad, koliko bi novaca trebalo za hlace, majice...Ja se lijepo vracam u svoju. Samo da odmah ne stigne ljeto, da stignem cool
I, priznajem javno da sam vjezbanje zapostavila. A stvarno mi je bio gust. Moram opet po sat vremena svaki dan, jer jedino tada osjecam da nesto i radim. Ovako, po dva puta tjedno, cini mi se da nema pomaka.
Svih vas pozdravljam wave
- 20:56 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.