sve za zdravlje

četvrtak, 08.03.2007.

90-60-90 da, baš!



S obzirom da sam svjesno ignorirala vaganje u ponedjeljak, odlučila sam ipak biti barem malo iskrena prema sebi tako što ću nakon ne znam koliko godina saznati svoje mjere.
I uzmem ja tako nikad korišten krojački metar koji već mjesecima stoji zakopan negdje duboko u ladici noćnog ormariča. Pa, grudi, struk bokovi. Najprije u centimetrima pa onda u inčima jer tako sve izgleda manjim nego što jest. Po građi sam prava kruška smijeh. Gornji dio se nikad nije puno mijenjao, a kile su se taložile od struka na dolje. Ima bar nešto pozitivno u svemu tome, a to je da osobe ovakve građe imaju manji rizik od srčanih i još nekih oboljenja.
Da ne okolišam više...Stanje je 36,5-30-40,5. Nije strašno, a?
Ajmo sad realno. U našim dragim centimetrima...93-76-103 zujo. Mislim da mi ovaj srednji dio nikad nije bio ove veličine. Prije nekoliko godina pri zadnjem mjerenju, kada sam mislila da sam se strašno udebljala, struk je bio 69. I bila sam šokirana. A kako bih tek sad trebala biti šokirana. Sad mi je još više jasno zašto mi je doktorica savjetovala da smršavim. Navodno je za zdravlje opasno kada se salo počinje skupljati na trbuhu, zbog toga što se skuplja oko vitalnih organa. E, pa treba se sada riješiti tog sala.
Znači, nastavljam sa ponašanjem u skladu sa svojim ugovorom.
Polako se vraća optimizam koji je splasnuo zadnjih desetak dana!

I, da ne zaboravim, drage moje, sretan vam dan žena! kiss
Posvetite ovaj dan sebi, jer vi to zaslužujete...(uf, znam da zvuči kao jedna od loših reklama, al to stvarno mislim)
wave
- 11:40 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.