sve za zdravlje

nedjelja, 18.02.2007.

ponedjeljak

Sutra je ponedjeljak, što znači i vaganje. Jako sam znatiželjna. Prema tome kako je prošao ovaj tjedan, stanje ne bi smjelo bti gore od onog prošli ponedjeljak. Drugim riječima, stanje bi trebalo biti bolje wink.
Ovo vaganje ponedjeljkom postalo je pozitivno i zbog toga što mi više ustajanje ponedjeljkom nije toliko mrsko kao prije. Sada jedva čekam da ustanem i stanem na tu vagu. S obzirom da nisam na brzinskoj diejti, mislila sam da bi bilo bolje izvagati se svaka dva tjedna, a ne svakih tjedan dana. Ipak, prošli ponedjeljak nisam izdržala. Ako sutra ne bude pomaka od prošlog ponedjleka, slijedeći put se važem tek za dva tjedna.
Jučer mi malo pala motivacija za vježbanjem zbog glavobolje. Al, iz iskustva znam da je u mom slučaju najbolje vježbati svaki dan, jer čim prestanem jedan dan, onda mi se ni slijedeći bas ne da, pa onda ni onaj nakon toga...i tako nakon nekog vremena tek shvatim da više ne vježbam. Zato, penjem se na taj bicikl i počinjem okretati pedale, pa već nakon par minuta bude bolje. I još, ako usput gledam televiziju, vrijeme tako brzo prolazi, da odjednom vidim da je prošlo sat vremena. Evo, danas cu odvjezbati svoje uz Pretty woman. Film traje dva sata, pa se mozda i pedaliranje produzi :)
- 20:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.