sve za zdravlje

petak, 16.02.2007.

kako ide?

Proslo je dva tjedna od pocetka vjezbanja. Vjezbala sam svaki dan, sat vremena ili više. Prva dva-tri dana motivacija je bila na minimumu, a onda je postalo zabavno. Vezno uz prehranu, bolje je. Na početku je najteže bilo jesti više puta dnevno, s obzirom da sam imala naviku jesti jedan do najviše dva dnevna obroka i to uglavnom kasno popodne i navečer. I pila sam jaaako puno kave. Sada jedem tri dnevna obroka. I često pojedem dva međuobroka, odnosno jabuku, krušku, naranču ili neko drugo voće. Ponekad popijem kavu popodne. Iako se nisam striktno držala neke dijete ovih petnaest dana, ipak sam bila poslušna yes. Dva tri puta sam prekrsila svoj ugovor i pojela čokoladu, ili jela malo kasnije, ali sve u svemu općenito sam se popravila. Vagati se neću do ponedjeljka. Glavni cilj koji želim postići, uz to da dovedem svoju težinu na neku zdravu razinu, je taj da usvojim navike zdrave prehrane. Na tome još trebam raditi, jer ovo do sada nije mi još moglo preći u naviku. Ipak treba malo više vremena. Za sada još uvijek tijekom dana puno razmišljam u koliko ću sati jesti, što ću jesti i slično. Nadam se da ću s vremeno naštimati svoj biološki sat da me u tome vodi.
A vi? Napredujete li? wave
- 12:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.