naši vjeronaučni radovi

srijeda, 21.05.2008.

EUHARISTIJSKA ČUDA, TIJELOVO



LUDBREG: 1411.
... svećenik je opazio da se u kaležu nalazi prava svježa krv...

Image Hosted by ImageShack.us
crtala: Ivana Perišić, 6b
.............................................
crtala: Karmen Bosančić, 6r
Image Hosted by ImageShack.us

HASSELT (Belgija), 1317...
...čovjek s teškim smrtnim grijehom otvorio ciborij (gdje se čuvaju posvećene hostije) a kad ju je dotaknuo počela je krvariti!...
i svećenik je kasnije našao hostiju na mjestima krvavu...

LANCIANO, (Italija) 8.st.
Nakon riječi posvećenja hostija je čudesno proimjenjena u fizičko meso a vino u fizičku krv...
Ispitainjavanja su potvrdila da se u hostiji nalazi sve što se nalazi u ljudskom srcu...
Krvna grupa je identična onoj s Torinskog platna (platno u koje je Isus bio umotan kod ukopa, a čuva se u Torinu, Italija)


AMSTERDAM, 1345

- 08:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • radovi učenika na vjeronauku
    O.Š. ''Dugopolje''
    Župa: Svetog Mihaela arkanđela
    Image Hosted by ImageShack.us


    MOLITVA SV.MIHAELU, ARKANĐELU

    Sveti Mihaele , arkanđele, brani nas u boju!
    Protiv pakosti i zasjeda đavolskih budi nam zaklon.
    Neka mu zapovjedi Bog, ponizno molimo, i ti,
    vojvodo vojske nebeske, sotonu i druge
    duhove zlobne, koji svijetom obilaze na propast duša,
    božanskom jakosti u pakao protjeraj !
    Amen

    Blog otvoren: 26.2.2008.

    Broj posjeta od datuma otvaranja:

    Lawyers
    Lawyers Counter


    DRAGI POSJETITELJU!

    Svrha ovog bloga nisu brojni komentari...


    OVA STRANICA IMA dvostruku SVRHU:

    1. SAČUVATI UČENICIMA ZA USPOMENU ONO ŠTO SU NEKAD RADILI

    2. PODIJELITI S DRUGIM VJEROUČITELJIMA ONO ŠTO BI I ONI MOGLI RADITI NA VJERONAUKU


Linkovi

Što tražiš od mene?


  • Što tražiš od mene, Gospodine, danas?
    Čemu se nadaš od mene?
    Želio bih uskladiti svoj život s tvojim namjerama,
    s tvojim najmanjim željama.
    Želio bih te moliti, gledati tvoje lice,
    da čitam u tvojim očima
    sve što očekuješ od ovoga dana koji počinje
    i koji mora biti tvoj.
    Što tražiš od mene, ako ne dar srca,
    tajni, potpuni dar?
    Pokaži mi kako moja ljubav može rasti,
    više ti se sviđati.
    Što tražiš od mene, ako ne otvorenost
    svim tvojim mislima,
    duh koji sluša i srdačno dočekuje
    tvoja nadahnuća?
    Nauči me razabirati po sigurnim znacima
    tvoj istinski glas,
    razlikovati ga od glasa koji bi me htio zavesti
    i udaljiti od tebe.
    Što tražiš od mene, ako ne prepuštanje
    moje vlastite volje
    tvojem božanskom htijenju koje mudro vodi
    cijelo moje postojanje?
    S više molitava i više razgovora
    ojačaj moju želju
    da slijedim u svakom času namjeru tvoje mudrosti,
    tvoje ljubavi prema meni.
    Odgovoriti na poziv