https://blog.dnevnik.hr/img/hr/design_pics/004/bg.gif

the sun shall not smite I by day, nor the moon by night and everything that I do shall be upfull and right

15.12.2007., subota

jednom u životu ekipa se naglo rastaje. valjda to zovu odrastanje.

kuiš.
ja nisam odrasla. a ipak mi se ekipa raspala ahah
a smiješno je to baš.
gledali smo i smijali se bilježnicama u koje smo zapisivali događanja naših bogato ispunjenih dana tijekom praznika kad smo još bili potpuni. kad smo bili ekipa. totalno ahah
i waaa e
koliko je ljudi došlo a isto tako otišlo. plaši me to e.
imala sam namjeru bar na neko vrijeme ostavit te ljude jer mie tužno šo to nije ono šo je bilo i jer mi svako mjesto koje sam obožavala sad ide nakurac i naživce i nije više ljepo i sretno i nisam sretna kad sam tamo.
al nemoguče je.
sedamdeset posto njih nemari za mene i bolime kurac za to. al onaj ostatak mi je bitan. njih volim i dragi su mi.
zato nemogu.
danas smo pokušali spojit atom sa atomom da nastane molekula ahah
al nije.
odazvalo se samo onih trideset posto.
jeli smo picu koju sam donjela od ručka i domačicu i pili smo socijalnu kolu i igrali smo neke mutave igre i pjevali smo glasnije od đuboksa i bilo je ljepo.
kao nekad ahah
samo oču za znate da če tih trideset posto uvijek bit moja ekipa. i onda kad nebude. jer ja volim šetat po gradu bez cilja. igrat partiju za partijom kejmsa. žicat pare i onda kupit veliki tvajs. prepričavat drugima doživljaje neke kul knjige. podjebavat druge. smijat se. radit poklone za rođendane. grlit se. podijelit mandarine sa svima koliko vas ima. svirat dok ostali pjevaju gore od mog brata.
i tako nadalje
patetično al ajde.
ahahaha
so šo sam štela reč.
pa ono
ako ima neko album ili čak sve od jacka johnsona nek mi posudi jer trenutno nevolim aleksu ahah
i ona reklama znaš e
ona za sladoled. baš me podsječa na mene kad sam mala bila. uvijek sam radila takve stvari. iako ni sad neznam upalit brisače na autu ahaha
pada snijeg e. nevalja jedino to šo puše ful. ja volim kad onako tiho pada tako da ni neznam šo se vani zbiva i onda kuiš se ujutro probudim i pogledam kroz prozor i sve se bijeli.
to sam obično radila kod dede i bake. deda je uvijek bijo žrtva. zvala bi ga van na grudanje i uvijek bi ga zajebala totalno. nebi trebala radit snjegoviča u dvorištu.
sad ga vidim jednom u dvije godine i nije mi jasno kako je prije trčao zamnom i lovio me po dvorištu a sad nemože ni hodat. ahah
baš da.
nerazumijem još jednu stvar.
nerazumijem kako moj brat nemože nikad pogodit vece školjku. jednostavno NE.
lajk
vece školjka nije nikakva šalica u koju poslužuješ čaj pa onako s visoka sipaš ahaha
i ide mi naživce šo se probahatio odkad je punoljetan. al idalje je isti debil kao i onda kad je imao deset godina. samo malo stariji.
aaa kuiš to vrijeme ful leti e.
al glavno da umirem pet minuta prije zvona na kemiji i molim boga da ubrza vrijeme. kad i tih pet minuta prođe sve opet ide brže.
jea praznici.
uopče nemam ideju ša ču radit za praznike. i da. ta idila e
ahaha
kuiš smiješno. baš gledam onaj grad. ko na reklami od vipa.
ahaha
sve neš voono. ljudi polako al sigurno i svi su puni darova. svi neki djedovi mrazovi. sve svjetli. a lajk
sad mi je smiješno i neznam kako da to uopče iskomentiram. samo se sjetim onda kad sam bila ko ona sva djeca šo ih je sram prič djedu mrazu da mu kažu ša bi oni htjeli za božič. to mi je bilo najljepše doba. kad bi prolazili korzom toliko bi me ti djedovi fascinirali da sam čak zaboravljala preskakat s kocke na kocku bez da stanem na crtu. ahaha
smiješno i ironično baš.
a neznam. nekako se nemogu nač s vremenom u zadnje vrijeme. doč če to sve na svoje.
i onda ču skontat da sam odrasla.


Image Hosted by ImageShack.us


volem
- 23:47 - reci aaaaa (15) - Printaj.. - wtf??

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

oš komentare/op! neš komentare

bla bla..



ivana
lidija
teja
layla
sanja
ida
sarah
lidija d.o.m.
nina
sara


emesen:
ana___banana@hotmail.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

grčki šverceri
arapski studenti
negativni elementi
maloljetni delikventi
i bijesni psi

kućne pomoćnice
njihovi švaleri
napaljeni voajeri
pitome i divlje zvijeri
i bijesni psi

ponoćne pijanice
lijepe se ko pijavice
probisvjeti i skitnice
ubit će me zbog sitnice
i bijesni psi

bijesni psi
ganjaju me po parku
bijesni psi
vrebaju me u mraku
bijesni psi
prljavi i zli
bijesni psi

by tratinčica.


Image Hosted by ImageShack.us

Real situation
Check out the real situation
Nation war against nation.
Where did it all begin?
When will it end?
Well, it seems like total destruction the only solution,
And there ain't no use no one can stop them now.
Ain't no use nobody can stop them now.
Give them an inch, they take a yard
Give them a yard, they take a mile ooh
Once a man and twice a child
And everything is just for a while.
It seems like total destruction the only solution,
And there ain't no use no one can stop them now.
There ain't no use no one can stop them now
Ain't no use no one can stop them now
There ain't no use no one can stop them now.
Check in the real situation
Nation fight against nation
Where did it all begin? Wo-oo-o-o-oh!
Where will it end?
Well, it seems like total destruction the only solution.
Mmm, no use can't stop them
W'ain't no use ya can't stop them
Ain't no use no one can't stop them now
Can't stop them now
There ain't no use no one can't stop them now.
Everybody strugglin' ain't no use - ain't no use -
Ain't no use you even try
Ain't no use got to say 'bye-'bye!
Ain't no use! Ain't no - ain't no use no one can stop them now

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Take it as it comes
Time to live
Time to lie
Time to laugh
Time to die
Takes it easy, baby
Take it as it comes
Dont move too fast
If you want your love to last
Oh, youve been movin much too fast
Time to walk
Time to run
Time to aim your arrows
At the sun
Takes it easy, baby
Take it as it comes
Dont move too fast
If you want your love to last
Oh, youve been movin much too fast
Go real slow
You like it more and more
Take it as it comes
Specialize in havin fun
Takes it easy, baby
Take it as it comes
Dont move too fast
If you want your love to last
Oh, youve been movin much too fast
Movin much too fast
Movin much too fast

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Samo za taj osjećaj
Da sam prazan list, potpuno čist
Koristio bih puno, puno deblji kist
I samo jarke i šarene boje
Da napišem ime tvoje i moje

Da sam prazna glava, potpuno zdrava
Ne bih više nikad učio za badava
Samo onol'ko, kol'ko mi treba
Da još ostanem paf od tolikog neba

Da se mogu kao nekad, vratiti na početak
I biti onaj isti bahati dječak
Ne bih forsir'o neki ležeran stil
Niti se trudio da uklopim

Moj svijet u ovaj svijet
Moje snove u raspored
Riskirao bih svaki pokušaj
Da zadržim taj osjecaj

Samo za taj osjecaj….

Free Image Hosting at www.ImageShack.us