04.02.2006. subota




Post o Zavidnim ljudima



Čudno mi je malo. Nije mi ugodno pisati postove koje možda čita netko tko ne želim da čita. Čak i mogu reći tko je ta osoba. Ali ne želim se zakačiti s nekim. Nije mi ugodno. Nisam osoba koja se voli svađati. To jednostavno ne volim. Bio bi sretniji kada bi mogao pisati SVE, ali baš sve što želim. Mogu i sada, ali bojim se da će to nekoga povrijediti, da će netko krivo shvatiti ili da ću osobi koja uživa u svađama samo dati povod da ju započne…

Razmišljao sam o tome da maknem blog. Zašto da dopustim da Netko čita stvari koje se to ne tiče? Nekima se naravno mogu otvoriti, reći sve što me muči, što me veseli, ali ne svima. Većini ljudi koji mi čitaju blog se mogu otvoriti, ili mi je svejedno da to čitaju jer znam da nemaju nikakve loše namjere… No na žalost nisu svi takvi… Toj osobi sada otvoreno kažem: TVOJI PRSTI NE TREBAJU BITI U SVEMU. NISI CENTAR SVIJETA I OVO PIŠEM RADI SEBE, A NE RADI TOGA DA TU ZABADAŠ SVOJ NOS.

Nisam paranoičan nego znam da nisu svi dobri kao što se prikazuju. Pazite se takvih. Takve osobe pokušavaju uništiti ono lijepo što imate, u čemu uživate. Takve osobe uživaju u tome kada si misle da mogu nešto promijeniti. Ne znam iz kojeg razloga… Pokušajte se staviti u situaciju i razmisliti… Ne znam što je tu zabavno…

Jeste li se ikada našli u nekoj situaciji kada ste se s nekime posvađali iz vama nepoznatog razloga? Takva osoba nikada ne preuzima krivnju. NIKADA!!!

Da takva osoba ne čita ovaj blog, mogao bi napisati točno o čemu se radi… Ne mogu… Razlog sam rekao na početku ovog posta. Ne želim takvoj osobi pružati užitak… Ne zavrjeđuje moje živce…

Puno sam rekao. Blog neću maknuti. Barem ne još…

JA SAM SRETAN!!!! NEOPISIVO SRETAN!!! TO NITKO NE MOŽE PROMJENITI!!! NITKO!!!

Josipa se vraća prekosutra… Ne mogu više čekat…
Stalno mi se motaš po glavi… :) pusssa

Veliki pozdraff svima…




Komentari (25) #







<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Info point:


Ime: Sven
Rođen u: Zagrebu
Rođen dana: 23.11.1988. (read between the lines;))
Škola: Hotelijersko turistička
I još: Škola za suvremeni ples Ane Maletić
Aktivnosti: klavir, bubnjevi, Podmladak studia za suvremeni ples
Volim: duuge kave, dobro društvo, dobru muziku i lijepe cure
Ne volim: nepravdu i zavist
U slobodno vrijeme sam: u Praćki

Kontakt: 259-471-056

Band: The Doors, Queen, Led Zeppelin, Pink Floyd, Dire Straits, Beatles
Album: A Night at the Opera (Queen)
Pjesma: Lucy in the Sky with Diamonds (Beatles)
Vokal: Freddie Mercury, Jannis Joplin, Robert Plant
Gitarist: Jimmy Page, Mark Knofler, Jimi Hendrix
Bubnjar: John Henry Bonham
Filmovi: LOTR, Matrix, Kosa, Forrest Gump
Knjige: Siddartha, Narcis i Zlatousti, Životinjska farma, LOTR, Silmarilion…

Love of my life: PLES














You Take My Breath Away


Look into my eyes and you'll see
I'm the only one
You've captured my love
Stolen my heart
Changed my life
Everytime you make a move
You destroy my mind
And the way you touch
I lose control and shiver deep inside
You take my breath away

You can reduce me to tears
With a single sigh
Every breath that you take -
Any sound that you make
Is a whisper in my ear
I could give up all my life for just one kiss
I would surely die
If you dismiss me from your love
You take my breath away

So please don't go
Don't leave me here all by myself
I get ever so lonely from time to time
I will find you
Anywhere you go, I'll be right behind you
Right untill the ends of the earth
I'll get no sleep till I find you to tell you
That you just take my breath away

I will find you
Anywhere you go, I'll be right behind you
Right until the ends of the earth
I'll get no sleep till I find you to
tell you when I've found you -
I love you

Don't Try So Hard


If you're searching out for something -
Don't try so hard
If you're feeling kinda nothing -
Don't try so hard
When your problems seem like mountains
You feel the need to find some answer
You can leave them for another day
Don't try so hard
But if you fall and take tumble -
It won't be far
If you fail you mustn't grumble -
Thank your lucky stars
Just savour every mouthful
And tresure every moment
When the storms are raging round you
Stay right where you are
Don't try so hard
Oooh don't take it all to heart
It's only fools they make these rules
Don't try so hard
One day you'll be a sergeant major
Oh you'll be so proud
Screeming out your bloody orders
Hey but not too loud
Polish all your shiny buttons
Dressed as lamb instead of mutton
But you never had to try
To stand out from the crowd
Oh what a beautiful world
Is this life for me
Oh what a beautiful world
It's the simple life for me
Oh don't try so hard
Oh don't take it all to heart
It's only fools - they make these rules
Don't try so hard
Don't try so hard









Dizajn by: trince & High Hopes