četvrtak, 17.01.2008.

iskoristi moje mane,sutra pričaj na sve strane...da ovakvu nisi imao.

Image and video hosting by TinyPic

Gubim se.

Škola je počela.(još nešto zbog čega ću se gubiti učestalije,kao i prije.)
Čitav dan u kurcu.možda i nije samo dan u pitanju.
U kurcu samo otkako sam se umiješala u nešto što nisam smjela.
U nešto što nikad nisam htjela.
U tuđu vezu.
Sada kada je napokon moj…kada mi je ispunjeno nešto zbog čega sam otišla s pameću,zbog čega sam dušu isplakala…
Sada me opet nešto muči.
Bivša.
Predugo su bili skupa.ja to shvaćam…kada pokloniš nekome 6 godina svog života,to je puno…previše.
Previše kada te on ostavi rad...rad samo jedne obične mene.
Ne znam hoće mi(mu) ta cura ikad to oprostiti…
Kao što sam rekla u prošlom postu,bojim se da se meni sve vrati.
Prošlo je već mjesec i pol otkako ju je ostavio…i otkad ja nisam treća.
Ta prokleta treća.
Mali je grad.priče su tu.ljubomora je tu.ona je tu.
Svaki dan ja nađem razlog zašto si uništiti dan.

Zašto plakati do besvijesti.
Zašto se prisjećati svega lošeg što prošli.
Zašto mrziti samu sebe.

Jučer sam mu opet radila scene.
Držalo me nešto da ja moram njemu biti zahvalna što je samnom.da ja to nisam zaslužila.da je ona bila bolja.da je bila ljepša.da je sve radila bolje.da nije imala nekad djetinjasto ponašanje kao ja.da se znala ponašati kako priliči u jednoj vezi.jer,ja ne znam gdje sam ja to mogla naučiti.godina imam malo prema njemu,u ozbiljnoj vezi nisam bila.napravila sam puno grešaka,nesvjesno.prešao mi je preko nekih stvari preko kojih njoj nije ni u toliko godina veze.prolazio s menom sve ispočetka.kao da je dobio jednu knjigu praznih stranica.
Ili tabula rasa(lat.prazna ploča)
Bojim se da mu nisam dovoljno dobra.
Da je ne mogu zamijeniti.
Da mu svaki put kad nešto krivo napravim prođe kroz glavu ona je to znala…ona je to radila bolje…
Da ja nisam ni prazna knjiga…
Već samo knjiga žalbe…
Previše je mana i nesavršenosti zapisano u njoj.

Ako ovo jednom pročita komentar će mu sigurno biti da se gubim…
Pa da.
Gubim se.
...neka mi se oprosti jer volim te više od svoga života.


23:22 | Komentari 24 | Print | ^ | On/Off |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.