subota, 12.01.2008.

ja stalno mislim prestat će.iz čista mira nestat će...

Image and video hosting by TinyPic

jutros se budim s nekim razmišljanjima.
osjećam se čudno.
umorno.
umorno od svega.
od laži.
od nadanja.
...od prošlosti.
od svega onoga što dolazi.

svakim novim danom prati me i ona neka loša stvar.
nešto što sam napravila...ne sama.
nije to bilo ništa isplanirano,ništa materijalno...
samo pokušaj da zadržim ono(onoga) što volim.
da zadržim ono što smo imali.
da zadržim ono što sam prvi put u životu imala.
i taj netko je isto tako htio zadržati ono što voli.
samo je to nekad sroz uzaludno...jer ljubav nekad prestane biti ljubav.
postane navika.
mene svakim danom kopa ta njegova "navika"...iako je prošlost...ne tako daleka
ona i dalje želi nešto što je njeno.
ili možda uništiti sada ono što je naše.
samo naše.

bojim se da će me jednog dana stići sve što sam ja nekome napravila.da će se nešto isto dogoditi meni sada.
sada kada najviše volim.


oni koji su ikada bili 3.osoba u nečijoj vezi.shvatit će


12:53 | Komentari 24 | Print | ^ | On/Off |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.