petak, 28.12.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Živci.

Veliki problem,mali pas…
Toliko sam se veselila vijesti da ćemo dobiti malog psića…sad više i nisam toliko oduševljena.sve je usrao,zapišao..nikad nisam imala manje čarapa,košta me moje šetanje bez šlapa po kući…ne moram ni govoriti zašto…
Hodajući po kući zabijam se u zidove jer budno gledam svaki milimetar na koji stajem…
Nije da smo neka složna obitelj,svađamo se i kad nemamo razloga,sad je svađa tko će uzeti wc papira i pobrati taj «nered»…kad je tek stigao,bila svađa čiji je pas,sad se svi pravimo da nije ničiji kad je baš to u pitanju…
*počinje zalaganje za iznošenje psića van iz kuće…
faca se zove floki…

ošišala sam se jutros…na sam spomen šišanja diže mi se to malo kosica na glavi…već duže vrijeme(godinama)sam na istoj dužini…kažem vrhove,ostanem bez pola toga što ajmo reć imam…danas sam čak zadovoljna,imam čak par milimetara više nego prije…za par godina budem imala duže kose…*smile*
uz šišanje,neizostavno i farbanje…ali,to je «uradi sam kod kuće»,ili «mama frizer»…i nije neki problem prefarbati me u crno…nije prošlo ni 2mj.,moj izrast užasan…počela sam pretjerivati tim farbanjem,ali postala sam i ovisna o tome…kad nitko ne vidi taj izrast,ja ga vidim…kose su mi otišle u krasni kurac

+sad se spremam na neki dječiji roćkas…sestričina
iako bi najradije zaspala u ovom svom svinjcu od sebe,i ustala se iz kreveta tek što moram do wc-a ili budem gladna…na to se i svodi moj život u posljednje vrijeme:-/
moram otići reda radi…sjediti,i smješkati se…čak se veselim,nije mi žao podsjetit se svega toga…boca istine,onaj famozni izbor za miss:D


ljubavi,žao mi za ono sve sinoć..nisam htjela da tako ispadne...neke stvari mogu reć da sam ipak prerasla(smo ipak prerasli...)

volim te više nego išta...



13:28 | Komentari 13 | Print | ^ | On/Off |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.