srijeda, 26.12.2007.

so special,that it hurts...

ne pristajem


Riječi koje brišu moje snove o ljubavi,
Pretvarajući ih u sasvim običnu,
Nestvarnu igru mašte

ne želim čuti


Istinu, ako je istina,
Da odreći se moram sebe jer nisam bezgrešan,
Jer skrivam i kradem vrijeme darivajući ga tebi,
Pretačući ga u snove

ne prihvaćam


Istinu, ako je istina,
Da odreći se moram tebe
Jer uz tebe jedino dišem dahom Slobode,

s prezirom odbacujem


Ne, nije mi važno kako će me nazvati
Oni koji nemaju hrabrosti priznati
Da nikada nisu se darovali cijeli,
Da samo jednom u životu
Zagrliš nekoga ljubavlju
Kakvom ja grlim tebe.
Vratiti se postojanju
U neiskrenosti

ne pristajem

*ljubavi,volim te...


ne želim one tipične početke 1.posta...-to mi je 1.post,ostavite puno komentara......jer stvarno nije potrebno...iako,nije ovo 1.post u životu...ali sam vjerovala da je nekad davno bio zadnji...

o da,da...

vratila sam se


12:40 | Komentari 16 | Print | ^ | On/Off |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.