KLINIKA ZA AUTE Bitan dio ovjesa su opruge - Jeste li znali ?? - Blog.hr

U Australiji se više neće koristiti plastične vrečice !

Image Hosted by ImageShack.us


Sydney - Australska vlada želi maknuti iz prometa plastične vrečice. Počet će već u ovoj godini. Vlada je prošlu godinu odlučila isto, da će od 2010 g. u prodaji biti samo štedljive žarulje.
Australsko udruženje trgovina se na tu odluku vlade odazvalo veoma kritično.

Australija je jedan od največih zagađivaća okoliša na čovjeka, pogotovo zbog ogromno upita za ugljenom.

Australci svaku godinu iz dućana odnesu oko 4 milijarde plastičnih vrečica, a uz to Australci ne sortiraju smeće, što od nedavno radi i u Hrvatskoj.


Pijanci dovezli mrtvog prijatelja u banku kako bi mu unovčili ček

Dvojica muškaraca iz New Yorka koji su svog mrtvog prijatelja doveli u banku ne bi li unovčili ček na njegovo ime sada moraju na sud.

David Dalaia i James O’Hare, obojica 65-godišnjaci skloni alkoholu, pokušali su unovčiti ček na 355 dolara, ali im je službenik rekao kako Virgilio Cintron, na kojeg ček glasi, mora biti prisutan.

Tandem se potom vratio u stan koji je jedan od njih dijelio s Virgilijem, te su svog mrtvog prijatelja napola obukli, stavili na uredski stolac s kotačima i krenuli ga gurati ulicama u banku. Kada su stigli na odredište uhićeni su.

Oni su izrazili veliko iznenađenje kad su doznali da je Virgilio mrtav, a kasnije je ustanovljeno da je 66-godišnji Virgilio umro u prethodna 24 sata.

Izbačena iz vojske zbog grudi

BERLIN - Novakinja Alessija Dorfmann (23) izbačena je iz njemačke vojske nakon što je otkriveno da ima umjetne grudi.

Image Hosted by ImageShack.us


Alessija koja je nakon ugradnje silikona nosila košarice grudnjaka D potpuno je shrvana jer je oduvijek željela biti u vojsci i uz to imati lijep stas.

Željela je raditi kao vojna medicinska sestra i spašavati ranjene.

Internet drma Američke medije

Novi mediji ne služe toliko, koliko gube stari

Internet ozbiljno drma američko medijsko tržište.U prošloj godini,kada se je i dalje povećavao broj ljudi koji se koriste Internetom kao glavnim izvorom vjesti, zabilježeno je 2x veće povećanje ukidanja radnih mjesta.
Po podacima Newyorškog poduzeća Challenger, u godini 2006 ukinuto je 17.809 radnih mjesta u medijima, što je 88 % više nego u godini prije.Taj trend, po najavama, ići će dalje i za ovu godinu samo u prva 3 mjeseca najavljuju zatvaranje novih 2000 radnih mjesta.
taj trend će se zaustaviti, ako se bude, tek kada će mediji zanti zaraditi s Internetom koliko gube danas na klasičnim proizvodima.





Najstariji časopis na svijetu od sas i na Internetu !


I najstariji časopis na svijetu, švedski Post och Inrikes Tidningar (PoIT), od početka godine nalazi se na Internet stranicama. Časopis, koji je bio u 17 i 18. stoljeću glavno čtivo švedskih čitača, u 19.stoljeću se preusmjerio iz izvještavanja dnevnih vijesti u objavljivanje vijesti o poduzećima i financijskim krugovima te pravnim institucijama.


Globalno zatopljenje: Potopljen otok, zavičaj 10.000 ljudi

Deset tisuća ljudi ostalo je bez zavičaja, javio je 24. prosinca, prenoseći vijesti bangladeških dnevnika, urednik londonskog The Independenta za okoliš Geoffrey Lean. Globalno je zatopljenje podignulo razinu Indijskog oceana toliko da je otok Lohačara posve prekrila bočata voda zajedničke delte Gangesa i Brahmaputre. Kad bi se voda trenutačno povukla, tlo još stoljećima, zbog slanosti, ne bi moglo prehranjivati ljude.


Za područje delte dviju rijeka Sundarbans, koje dijele Indija i Bangladeš na obali Bengalskog zaljev, znalo se i prije da će biti prvo na udaru podizanja razine mora. Teško je stradalo prije dvije godine u tsunamiju, a sada je prvi nastanjen otok posve izbrisan sa zemljopisne karte i satelitskih slika.

Dio se stanovnika preselio na obližnji naseljen otok Ghoramaru, ali i on će uskoro posve potonuti jer je već izgubio 2/3 svoje površine ili oko 7500 jutara. Dr. Sugata Hazra, direktor oceanografskih studija sveučilišta u Calcutti koji proučava podizanje mora u delti, prognozira da će uskoro, možda već sljedeće godine, nestati otočno područje na kojemu živi oko 70 tisuća ljudi i oko 400 tigrova. Prvi je, prije osam godina, nestao nenaseljeni atol otočja Vanuatu oceanijske državice Kiribati.





Dobra stara Betsy: Pouzdanost za 795 dolara


Dodge živi već više od 90 godina, no Hrvatsku je svojom prisutnošću počastio tek prošle godine. Stoga je u našim okvirima i malo toga poznato iz bogate povijesti te američke marke. Službeno, sve se vodi od "Old Betsy", no priča je počela ranije. Braća John i Horace Dodge - talentirani mehaničari i inženjeri - sa 22 odnosno 18 godina iz rodnog su se Nilesa, u Michiganu, preselili u Detroit.

Već nakon nekoliko poslova, shvatili su da neće uspjeti radeći za druge. Godine 1901. pokrenuli su vlastiti posao - izrađivali su prijenose za Olds Motor Works. Godinu kasnije pristupio im je Henry Ford te zatražio da proizvedu dvocilindarski motor za njegov novi automobil. Nekoliko mjeseci kasnije, braća su imala 10-postotni udio u Ford Motor Company. Za Fordova su vozila radili prijenose, motore, osovine... No, braća Dodge postajala su sve nezadovoljnija Fordovom politikom ulaganja. Godine 1913. otišli su iz Forda te su u srpnju sljedeće godine osnovali tvrtku Dodge Brothers.

Dodge


Prvi Dodge proizveden je 14. studenoga 1914. godine. Nazvan je "Old Betsy" te se prodavao po 795 dolara. Nudio je 35 KS, mjenjač sa 3 stupnja prijenosa + "rikverc", električna svjetla i kožom presvučena sjedala. Do kraja godine tvornicu je napustilo još 248 automobila. Godinu kasnije obilježio je dotad nezabilježen način oglašavanja - na velikim plakatima pisalo je samo "pouzdanost". Kasnije je dodan i naziv marke. Prva puna godina proizvodnje Dodge vozila rezultirala je sa čak 45.033 proizvedenih primjeraka.

Proizvodnja je iz godine u godinu rasla, a uspješan slijed prekinula je 1920. godine smrt obojice braće - Johna je u siječnju pokosila upala pluća, a Horacija u prosincu gripa. Tvrtka se još godinu dana dobro držala, do recesije koja ju je pogodila 1921. Broj zaposlenih je drastično smanjen - sa 22 tisuće na 4 tisuće - no Dodge se i dalje borio te je 1922. predstavio prvi na svijetu zatvoreni auto s posve čeličnom karoserijom. Stajao je 980 dolara. Uslijedila je prodaja tvrtke za 146 milijuna dolara, nakon čega je proizvodnja gotovo prepolovljena.

Chrysler je 1928. preuzeo Dodge. U Drugom svjetskom ratu proizvodio je i avionske motore, a 1946. s proizvodne je trake sišao prvi civilni poslijeratni model. Prvi je puta 1953. ponudio V8 motor. U godinama koje su slijedile bilo je nekoliko važnih datuma, no valja istaknuti 1983. godinu, kada je predstavljen Dodge Caravan, prethodnik modernih jednovolumena. Daimler-Benz i Chrysler korporacija 1998. su se spojili u Daimler-Chrysler, kako i danas posluju.

Jeste li znali ??

nedjelja, 13.04.2008.

KLINIKA ZA AUTE Bitan dio ovjesa su opruge


Želite li više posjete na svoje blogove ??

Jeste li znali ? Vijek opruga - oko 140 tisuća kilometara !



Opruge kao element ovjesa vrlo su često zanemarivane, a i njihova uloga nije prečesto objašnjavana, stoga sam odlučio malo pisati o tome.
Opruga je smještena u području ovjesa.

Najčešće je spiralnog oblika ili lisnata, a kod nekih proizvođača vozila primjenjuje se torziona opruga. Uloga svih nabrojenih opruga je istovjetna. Njezina osnovna zadaća je da održava relativnu visinu karoserije u odnosu na podlogu, tj. nosi masu vozila. Ispravna opruga davat će veliku udobnost u vožnji, aktivno doprinositi samoj sigurnosti vožnje te omogućiti dobro ponašanje vozila u zavoju.

U praksi se često nailazi na istrošene opruge, tzv. "sjele" opruge. Opruga "sjeda" uslijed zamora materijala same opruge koji je nastao zbog prekoračenog roka uporabe. Samim skraćivanjem opruge mijenja se odnos sila unutar opruge te se neravnomjerno opterećuju svi ostali elementi ovjesa.

Izravna posljedica bit će neudobnost, smanjena sigurnost u vožnji te nastanak oštećenja na ostalim dijelovima ovjesa. Optimalni je životni vijek opruga oko 140.000 km, nakon čega bi ih trebalo prekontrolirati i najvjerojatnije zamijeniti.

Zato šoferi POZOR ! Ako vozite više od tih predviđenih 140.000 km na istim oprugama, uputite se u servis i skontrolirajte opruge. Naime, radi se o vaši sigurnosti u vožnji, a više slučajeva o sigurnosti i ostalih sudionika u prometu.


- 18:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

^^ POČETAK STRANICE




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Smjestite Link-Banner na svoju stranicu !







Želite čitati E-knjige na hrvatsom ?


Elektroničke knjige


Sve te programe možete imati

Article Rewriter PRO Free Download
Arhiva

Google Sitemap Maker

Affiliate Fire Extinguisher Free Download

Adsense Almanac - Adsense Secrets Revealed

Customer List Builder

Download Warrior

Blog Link Generator

Internet Marketing Seminars Workbook - The Alternative Solution




Tradicionalna juha za odabrane


Ekstremno desničarska karitativna organizacija ne smije siromašnima posluživati juhu od svinjetine jer je riječ o diskriminaciji muslimana i Židova koji zbog vjere ne jedu svinjetinu.

Sudac Christian Vigoroux iz francuskoga ustavnoga suda presudio je u petak navečer da je takvo darivanje u organizaciji skupne Solidarite des Francais prijetnja javnome redu.




Vigoroux je potvrdio odluku pariške policije koja odbija karitativnoj organizaciji dati dozvolu uz tvrdnju da bi juha od svinjetine mogla izazvati gnjev potencijalnih korisnika.

U Francuskoj živi više od pet milijuna muslimana i šesto tisuća Židova, a islam i judaizam ne dopuštaju konzumiranje svinjetine.

Vigoroux je rekao da organizacija Solidarite des Francais, što znači Solidarnost Francuza, "jasno pokazuje diskriminatornu nakanu".

Solidarite des Francais jedna je od nekoliko organizacija koje su zadnje četiri godine dijelile porcije te juhe diljem Francuske.

"Juha od svinjske masti tradicionalno je juha sirotinje jer kompletno zadovoljava prehrambene potrebe", kaže Bruno Le Griel, odvjetnik organizacije Solidarite des Francais i dodaje da nijedan musliman ili Židov nije bio prisiljen jesti tu juhu.


mobiBLU Cubisto




Tvrtka mobiBLU izbacila je jeftinijeg nasljednika njihovog kockastog medijskog svirača imenom Cube2. Ime nasljednika je Cubisto, a pored identičnog dizajna zadržao je i iste memorijske kapaciteta (1 i 2 GB). Ono što je promijenjeno je kolor LCD koji je sada monokromatski, te baterija koja sada umjesto 10, daje samo osam sati sviranja.

Podržani su formati WMA i PlaysForSure. Cijena uređaja, ovisno o kapacitetu u SAD-u je 90 ili 110 dolara.


Do 5 zvjezdica i ponavljači


U desetoj godini djelovanja EuroNCAP je dobio deset novih "odlikaša", odnosno automobila koji su na testiranju sigurnosti putnika dobili maksimalnih pet zvjezdica. EuroNCAP je lani testirao 27 automobila. Pet zvjezdica s maksimalnih 36 bodova dobio je samo Ford S-Max. Bod manje dobili su Citroen C4 Picasso, Ford Galaxy, Toyota Auris i Peugeot 207.


Ostali su novi "odlikaši" Škoda Roomster, Opel Corsa, Mercedes B-klase, Alfa Romeo 159 i Lexus IS. Osim "odlikaša", vesele i rezultati 14 automobila sa četiri zvjezdice. Samo su dva auta podbacila s tri zvjezdice (Kia Cerato i Chevrolet Kalos), dok se samo jedna zvjezdica Chevroleta Avea može nazvati katastrofalnim rezultatom.

Na testu zaštite djece nitko još nije dobio pet zvjezdica, ali zato je čak 15 automobila lani zaradilo četiri zvjezdice. Najviše su bodova dobili Alfa 159 i Roomster. Za zaštitu pješaka tri zvjezdice (od maksimalne četiri) lani je dobilo samo sedam auta. Rezultatom od 24 boda odskače Honda Civic, a iza nje su Auris i RAV4 sa 21 bodom.


Osim dodjeljivanja zvjezdica, EuroNCAP često dijeli "packe", upozoravajući na neke greške. Na posljednjem je testiranju primijećena greška na Roomsteru. U izravnom sudaru oštećuju se strujni kabeli koji vode od akumulatora i prekida se strujni krug koji, pak, prouzročuje nezatezanje sigurnosnih pojaseva.
U Škodi su nakon toga bolje osigurali kabele i osigurali dovod struje, čak i ako kabeli puknu, pa je Roomster ponovno testiran. I tada su neki kabeli opet oštećeni, ali Roomster je ipak stigao do pet zvjezdica. U Škodi su odgovorili da će grešku ispraviti u budućoj proizvodnji, ali neće zvati na popravak vlasnike već prodanih Roomstera.


I Seat se ljetos morao očitovati pred javnošću nakon što je EuroNCAP objavio da se zbog štednje planira iz opreme Leona maknuti zvučni signal nevezanog pojasa. Španjolci su se pravdali da svi Leoni imaju taj dio opreme i da će ga dalje ugrađivati, ali nisu odgovorili jesu li ga zaista mislili maknuti.
Zbog greške zamijećene na crash testu, Toyota je morala dorađivati elektroniku i ožićenje na modelu RAV4. Naime, u simulaciji izravnog sudara prekasno se aktivirao zračni jastuk, a uzrok je nađen u oštećenju kabla i senzora. Isto kao i Škoda, Toyota je popravila samo aute u proizvodnji nakon testa, a oni otprije nisu pozivani u servis.