sveci

petak, 09.02.2007.

Jednostavnost ogromnog žara

Budući da sam sada u 17. tjednu duhovnih obnova sv. Ignacija Loyolskog (prilagođenih za "svakodnevni" život), za vrijeme razmatranja večeras došla mi je misao da bih trebao napisati ovo o nevjerojatnom žaru vjere koju je sv. Ignacije tako vjerno i tako jednostavno baštinio u svom duhovnom dnevniku...
Njegov dnevnik nije nekakav uzvišeni književni zapis, već nekoliko rečenica kojima je bilježio svoje iskustvo na papiriće. I to mu je bilo dovoljno.

Evo nekoliko izvadaka iz prijevoda originala njegova Duhovna dnevnika , prvi tjedan:

"1. ulazak u biranje
+Naša Gospa
1. Subota (blagdan Svijećnice, 2. veljače 1544.) - U misi obilje pobožnosti sa suzama, uz sve veće pouzdanje u našu Gospu. I tada čitav dan sklon više prema baš ništa."

"2. Nedjelja (3. veljače) - Isto, i tada i čitav dan više prema baš ništa"

"Naša Gospa.
3. ponedjeljak (4. veljače) - Isto, i uz još druge osjećaje, i čitav dan više prema baš ništa, a navečer neka jako srdačna odanost našoj Gospi, s puno pouzdanja."

"Naša Gospa.
4. utorak (5. veljače) - Prije mise, u njoj, i poslije nje oblije pobožnosti, suze, i zbog njih tolikih bol očiju. Vidio Majku i Sina, milostive da se zauzmu kod Oca. tada i čitav dan postojan i potican više prema baš ništa. A podvečer nekako osjetio ili vidio našu Gospu, milostivu da se zauzme."


Koliko me tada taj svetac oduševio, riječima opisati ne mogu!
Kada sam prvi put pročitao ovo, slomljena sam srca zaplakao pred otvorenom knjigom. Sv. Ignaciju je bilo dovoljno samo nekoliko kratkih crtica koje je napisao za sebe da bi imao potpunu vjeru i predanje Gospodinu.
Ostao sam posramljen pred svojim, odjednom nerazumnim, zahtjevima za Gospodina. Dok sam ja tražio nekakve fabuloznosti u iščekivanju vanrednih čuda, sv. Ignacije je plakao pred osjećajem pobožnosti i puzdanja u Gospu.

Nije li to i odgovor na sva čeznutljiva pitanja onih koji govore: "A gdje je bio Bog kada sam ga trebao?"
...

A gdje sam bio ja? U suzama zbog Njegove ljubavi?
*sigh*
zasigurno ne...


09.02.2007. u 23:13 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Svjetlost koju pokušavam izreći:

Ovim kratkim crticama iz života ljudi u kojima pronalazim Božju ljubav samo pokušavam dati svoj mali komadić svjedočanstva.

Linkovi video propovijedi, svjedočanstava i sl.

Sve su propovijedi i svjedočanstva na engleskom, uzeta sa godtube.com ili youtube.com


Trodjelna propovijed oca Augustina Vallorana, Indijskog misionara:

Biblijska istina o Katoličkoj Crkvi, prvi dio
Biblijska istina o Katoličkoj Crkvi, drugi dio
Biblijska istina o Katoličkoj Crkvi, treći dio


Ovo je... pa... pogledajte.

Biblijsko potkrijepljenje papinstva


Katolička misa na engleskom jeziku


Od oca Jeffreya, svećenika sv. Pavla, katoličkog reda koji posebnu pozornost posvećuje obraćanju javnosti i evangelizaciji kroz medije:

Tajni život svećenika
Brak vs zajednički život
O propovijedi pape Benedikta XVI, koja je izazvala burne reakcije
Pitanja o kojima razmisliti prije...
Isusov grob pronađen? Ne!
Pitanje Hugh Hefneru i playboyu
Patnja
Osvrt na glazbu Snoop doga i ples P-catsa
Uvrijede, obitelj i Alec Baldwin

Zavist, porok koji oduzima radost
Pohlepa
Ogovaranje, lanac poroka
Što je svjetlo u kršćanstvu i katoličanstvu

Obraćenici:

Kako sam postao katolik pt1
Kako sam postao katolik pt2
Kako sam postao katolik pt3
Obraćenje muslimana nakon 10 godina - nevjerojatno svjedočanstvo...
Svjedočanstvo Erguna Canera
Daniel Shayesteh, bivši pripadnik radikalne islamske struje, sada kršćanin


Ovo je link gdje možete pronaću emisije koje uređuje St. Michael's Media i skinuti ih u audio formatu. U prosjeku teže nekih 15 mb, a emisije su odlične i vrlo pučne, te ih SVAKAKO preporučujem (ukoliko znate engleski)

Linkovi blogova i stranica

Katolici na internetu
About-Jesus.org
Third day
Prostor Duha
Katekizam katoličke Crkve
Vjerovati radosti
Neka mi bude po Riječi
vjera_ufanje_i_ljubav
Tebe tražim
Otac James Manjackal
Evanđelje u molitvama
Vedrać - Isuse slavim te
karizmatizam
betanija
True life in God
Kraljica mira
Catholic.com
St. Michale's Media
Blog kontra ateizma
Catholic bridge
Otac Corapi

Blagoslov sv. Franje

Gospodin te blagoslovio i sačuvao.
Pokazao ti lice svoje i smilovao ti se.
Svratio pogled svoj na tebe i dao ti mir.
Bog te blagoslovio!