Dobrodošli.Ako imate pitanje obratite se na mail:pitanja_sve_o_mopsevima@hotmail.com. Mops - Sve o Mopsevima - Blog.hr
  studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari (=Da/Ne=(

by Sve o mopsevima

Sat



Pretraživanje




Skini moj toolbar ovdje.



Moj blog na ponuđenim jezicima:

English

Deutsch

España

Italiano

French

Russian

Greek


Online radio

Hrt-hr 1
Hrt-hr 2
Hrt-hr 3
Hrt-hr Rijeka
Hrt-hr Osijek
Hrt-hr Split
Hrt-hr Sljeme
Cibona
Radio 101
Plavi radio
Narodni radio
CMC radio

Anketa

Koja vam je bolja vrsta psa?
Mops
Maltezer
Zlatni retriver
Staford
  
pollcode.com free polls

Moj banner



Image Hosted by ImageShack.us





MOPS IS THE BEST

MOPS IS THE BEST

MOPS IS THE BEST

MOPS IS THE BEST

MOPS IS THE BEST

Slike

mops Pictures, Images and Photos

Min store drøm Pictures, Images and Photos

Brojač posjeta

Lawyer


Koliko vas je online?


petak, 07.11.2008.

Mops



Mops je kineskog porijekla , a od starog kineskog doba bili su vrlo cijenjeni , te su ih posjedovali i sami kineski carevi.Mopsevi su tada živjeli u vrlo luksuznom okružju , a možemo samo zamisliti koliko su bili uvažavani kada su ih čuvali carski vojnici.Nizozemski i portugalski trgovci mopsa su dovezli u Europu , točnije u Nizozemsku , a kasnije i u Englesku. Profinjeniji izgled mopsa kakvog danas poznajemo možemo zahvaliti Englezima.Ovaj veseli mali pas je uživao , a uživa i danas kod plemenitih i poznatih ljudi diljem svijeta.Mops je kvadratičan , vrlo kompaktan , snažnih i izraženih mišića sa vrlo širokim i dubokim prsnim košem. Glava mopsa je velika , okrugla , sa izraženim borama. Nosni dio glave je kratak. Oči su velike , okrugle , smještene izvan očne duplje i smeđe boje. Uši su male , priljubljene uz glavu i trebaju biti u boji maske na glavi.Rep je vrlo snažan dva puta zavinut i nošen na stranu.Dlaka mopsa je kratka i mekana , a najčešće boje su srebrno – siva i boja bijele kave s crnom maskom na licu i ušima.Mops može biti i cijeli crne boje.Mops je vrlo zdrava pasmina općenito i može uz odgovarajuću brigu i skrb doživjeti i 15 godina. Namijenjen je za život u kući i nikako ga ne smijete dulje vrijeme ostaviti na suncu i hladnoći. Mops traži društvo svog vlasnika i rado će ga pratiti u šetnjama i na izletima. Vrlo malo laje , osim kada upozoravaju na dolazak neznanca . Većina mopseva hrče , što je zaista simpatično koliko god vam se to čini neobično na prvi pogled .Mopsevi su nadasve druželjubivi i zaigrani psići , ali pomalo nespretni. Uvijek treba biti na oprezu kada su sa malom djecom da ne bi došlo do nekih sitnih ozljeda od prevelike želje za igrom. Mops je u svom odnosu sa djecom besprijekoran . Ipak ,mops je malen pas , te treba obratiti pažnju i upozoriti dijete da nije igračka već vrlo osjećajno biće koje svijet oko sebe doživljava vrlo intenzivno.
Važno je paziti i na oči mopsa jer su smještene izvan duplji kako se nebi ogrebao i ozljedio.Također ih treba čistiti tekućinom koju je vrlo lagano nabaviti.Bore na glavi vašeg mopsa podložne su nastajanju bakterija pri dnu ukoliko ih ne čistite. Bore je potrebno jednom tjedno čistiti sa odgovarajućom tekućinom.Također vatom treba dobro očistiti i zatim posušiti bore.


10 MOPSEVIH ZAPOVJEDI

1. Ja živim samo 10-15 godina. Svaka riječ od tebe meni puno znači. Molim te dobro razmisli prije nego me uzmeš i postanem dio tvog života.
2. Daj mi dovoljno vremena da shvatim što želiš od mene.
3. Vjeruj mi, od toga živim
4. Nikada se ne ljuti na mene i ne kažnjavaj me. Ti imaš svoj posao, svoju zabavu, svoje društvo, a ja imam samo tebe.
5. Molim te ponekad razgovaraj samnom. Iako ne razumijem riječi, poznajem tvoj glas i znam da je on u tim trenutcima namijenjen samo meni.
6. Kako god da se odnosiš prema meni, dobro ili loše ja to nikada ne zaboravljam.
7. Prije nego me udariš pomisli na to da bih te svojom čeljusti lako mogao zgrabiti za ruku i ugristi te, ali ja to nikada ne činim.
8. Prije nego li me izgrdiš, kažeš da sam slab, lijen ili trom razmisli. Možda me muči nepravilna prehrana, možda sam bio predugo na suncu ili mo je oslabilo srce.
9. Brini se za mene i kada ostarim i ti češ jednom biti star.
10. Pripremi me za posljednje trenutke moga života. Nemoj reći da to nemožeš gledati i prepustiti me samome sebi. Znaj da mi je uz tebe sve puno lakše.
Pravila chat-a

1.Nema psovanja,vrijeđanja bloga.
2.Da se niste osudili vrijeđati mopseve jer je to najstrože zabranjeno.
3.Nema reklamacija.
4.Nema pisanja bezveze tekst (riječi koji ništa ne znače)
5.Nesmijete dosađivat i smetat nekome.
6.Nema pitat za bit moderator.
7.3 opomena ban.


Napravi svoj chat box. Povecaj okvir.



Evo jedan kviz?






| Vau-Vau (36) | šnjof-šnjof | # |