ponedjeljak, 08.01.2007.

Ojlaaaa, ljudovi... :)

Pa kako ste vi meni.... nije mi se dalo pisati nikakav novi post, ustvari, nisam bio na svom blogu dosta dugo. Kad sam vidio ovaj komentar koji mi je ostavila ova curica (smijeh), odlučih nešto na brzinu zbrljat.
Ovako... nema baš pretjerano novih novosti. Nisam prošao polugodište, ali za razliku od prošle godine, sad sam pao samo jedan predmet, a ne čak četiri. zujo Vučko me sjebo totalno. puknucu Dobro, svejedno... sad sam trenutno na praksi, malo mi je dosadno, pa sam odlučio napisati ovaj post. Ne znam baš o čemu da pišem... u sretnoj sam i dugoj vezi. party Cura mi igra WoW ko luda... trebao bi i ja počet. :)
E, da... imam vlastiti klan za CoD 2. Zove se 0Wl, što stoji za OMG WTF LOL. zujo
Ahaaa, sjetio sam se o čemu bi mogao pisati. Nova godina. Kao prvo, svima sretna Nova godina! yes Slavio sam Novu kod sebe u stanu. Starce izbacio iz stana (poslao ih negdje drugdje... samo to, nažalost namcor), i pozvao nekoliko frendova i frendica. Prejebeno je bilo, samo ne bi sad u detalje pisao, zato jer ovaj blog čitaju neki ljudi koji ne bi trebali čitati. Samo da vam kažem, nisam znao di sam bio. Pametni ljudi će shvatit o čemu pričam. wink
Isse, fakat neam pojma o čem da pišem. Kad se sjetim nečeg nabacit ću neki ful ultra uber kratak post. Tako da vas za sad pozdravljam, napisat ću vjerojatno i sutra post zato jer fakat neam ništa pametnog za radit tu na praksi, a ne smijem ništa skidat sa neta, zato jer je u firmi to zablokano, jbga. Dobro, ljudi, hvala svima na komentarima, čitamo se.

wavewave

BTW mojoj maloj...kiss

- 12:08 - komentari (16) - print - Ojlaaaa, ljudovi... :) -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.