veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

......Ov@j blog je z@ z@jeb@nciju i ost@lo...........

........@lo ljudi ost@vite mi koment@re...........

NAJBOLJI BLOGOVI
bebi
brst@
b@bic
jele
ante@
anny
b@lek
in@
deb@kica
omelić
vr@decic
hele
iv@novick@
hose
n@jbolji blog ik@d n@pisa@n
de@
jop@ kr@lj

O MENI

IME....
NADIMAK....svale
ŠKOLA .....a koja ću bit GRIPE
SLUŠAN....CAJKE i nešto naše
VOLIN....kompić,televiziju,
jednu malu,izlazit vanka...
NEVOLIN.....školu i sve u njoj,
neke metalce,..........
MOJ MSN........svale_gripe@hotmail.com

VICEVI


Došla Ciganka kod ginekologa i sa vrata viče:
• Doktore pomagaj! Boli me pička!
Kaže njoj doktor:
• Ne možeš tako da pričaš. Izađi napolje, pa se vrati i reci:
''Doktore, boli me vagina.''izađe Ciganka. Prošlo pola sata,
kuca neko na vrata, kad Ciganka samo promolila glavu:
• A bre doktore, kako se ono zove moja pička, jel' Marina?naughty


Zašto plavuša sjedi u mraku pred ugašenim televizorom?
Gleda Mrak film.smijeh


Zašto se plavuša zbuni u ženskom WC-u?
Zato što mora sama da se skine.smijeh


Trči dječak prema policajcu i viče:
• Čiko, čiko, poješću te!
A policajac mu odgovara:
• 'Ajde mali ne jedi govna!


Opominje učiteljica Pericu:
• Perice, ne možeš da spavaš na satu!
• Mogu učiteljice, samo se vi ne derite toliko.smijeh


Pita Perica svog oca:
• Tata, jesu li idioti neke životinje?
• Ma ne sine, to su ti ljudi kao ja i ti.wink



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 08.02.2007.

MOJ PRVI POST

............OVO JE MOJ PRVI POST...............
........nean šta za pisat.....
.....ostavi komentar...mah.



| ostavi komentar (150000) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.