četvrtak, 02.08.2007.

dream safari

Ustala sam se negdje oko deset, nahranila ribice i Čiki, odlučila sam na svu sreću još malo odspavati. Sanjala sam jedan od onih snova koji vam napuni baterije.
U snu sam imala nekih petnaest godina i išla sam sa školom na safari. Prva stvar koju smo na safariju radili bila je trčanje sa žirafama. Žirafe su izgledale prekrasno, a trčati tik uz njih ( samo je u snovima moguće tako brzo trčati) je doživljaj koji se ne može opisati.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kada smo završili s trčanjem,vodič nam je dao neke mini blokiće u koje smo onda nacrtali žirafe ( nema foto aparata u snu, inače bih vam pokazala i slike). Iako ne znam crtati ( u stvarnosti) nacrtala sam tu žirafu prejebeno.
Poslije trčanja sa žirafama slijedilo je kupanje sa slonovima, svi su ulazili unutra i ja sam ne znam ni sama kako ušla zadnja, što se poslije pokazalo predobro, jer sam ja za kupanje dobila malog slonića koji je bio presladak, prava mala slatka slonić beba, koja je na samo razgovarala sa mnom, već je i pjevala neku ludu pjesmu.


Predobar san, da ih je barem više takvih, probudio me susjed s računom za vodu!


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Slike su nedostojna zamjena za moje portrete iz sna, ali bolje išta nego ništa!


p.s. vrijeme prilagodbe je i službeno prošlo, najbolje je nekamo otići jer tek povratkom kući shvatiš da je kod kuće najljepše!

- 11:08 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.