četvrtak, 17.05.2007.

ekskurzija


Prvo evo pjesma za ugođaj što bi kinky rekla, jer mi je ta pjesma cijelu noć bila u pozadini sna.
Već mi se puno puta u životu dogodilo da sanjam jedan te isti san,a u zadnje vrijeme često sanjam da sam ponovno u srednjoj školi. Svaku sam noć učenica jednog od razreda kojima predajem i toliko mi bude dobro u školi i baš budem sretna. Inače se ranije ustajem, ali kad god sanjam da sam srednjoškolka ne budi mi se uopće.
Noćas smo bili na ekskurziji, a moja mentorica nam je bila razrednica. Nismo bili u sobama, već smo imali svatko svoj bungalov koji je umjesto poda imao pijesak, tako da se doimalo da si odmah na plaži, kroz prozor se čuo šum mora, a ja sam bila u drugom ef razredu.
Na kraju sna, odnosno prije nego što me alarm probudio sanjala sam da idemo organizirano u šoping i da sam si kupila hrpe i hrpe donjeg rublja.
Kad smo krenuli kući u busu je svirao Moloko i Pleasue seeker, a mi smo svi pjevali i bili smo promukli. Tek kad smo došli pred školu gdje su nas čekali roditelji, skužili smo da nam je razrednica ostala na granici.
Kako dobar san, pod dojmom sam, i bit ću cijeli dan. Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 09:22 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.