srijeda, 16.05.2007.

smijeh u riječima

Dugo sam razmišljala tko je ta osoba koja smišlja štafete ili forvarduše, a i nisam dugo stanovnik
blogerskog svijeta te se tek upoznajem sa svim tim sitnim regulama ovog malog univerzuma. I tako sam došla do zaključka da tu štafetu može osmisliti tko hoće, a samo je pitanje hoće li ju drugi, tj. oni kojima je poslana, prihvatiti, a zatim i proslijediti. A kako i na blogu ponajviše komuniciram, putem komentara, s blogoznancima, a koji su pandan prijatelja u zbilji, logično je da s blogoznancima razmjenjujem teme tj. pitanja kakva bih razmjenjivala i sa zbiljskim prijateljima (pod tim mislim s prijateljima iz zbilje), a nije loše za napomenuti da su mi neki blogoznanci i zbiljski prijatelji.
A na koji način komunikacija funkcionira kad je u društvu više ljudi? Postaviš neko pitanje, a onda svi odgovaraju na njega, uključujući i tebe samoga, dakle svojevrsna usmena štafeta ili forvarduša.
Nakon ovog podužeg uvoda, možete i sami zaključiti da ću započeti štefetu ili forvardušu, a svi kojima bude proslijeđena neka se na osjete uvrijeđeno ili primorano da ju prime, ako hoćete možete, a ako ne ne morate! Dakle, evo je!
Lista najsmješnijih riječiPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

1. Prepucij-dio kože koji prekriva glavić muškog spolnog organa Ova mi je riječ definitivno na prvom mjestu i bez obzira na njeno značenje, jednostavno mi presmješno zvuči i kad ju čujem u bilo kojem kontekstu, dođe mi da puknem od smijeha.

2. Fišek- 1. patrona, naboj, metak;2. tuljac u kojem se prodaje sladoled;3. papirna vrećica Riječ fišek sam upoznala u njezinom drugom značenju. "Hoćeš sladoled u fišeku ili na štapiću?"smijeh

3. Kriomice- prilog, a znači krišom, kradom,kradimice Ne znam zašto, ali ova mi je riječ za popizdit, ne mogu ni objasniti normalno, a da ne riknem od smijeha.

4. Kriška- komad izrezan iz cjeline. Te riječi koje počinju s glasom k, jednostavno me ubijaju, a u tu skupinu mogu ući još i kritosjemenjača, kričav,krcat,krdo...

5. Načeti- početi trošiti, upotrebljavati., ta mi je riječ smiješna još od djetinjatsva kad je moja prijateljica koja je bila poprilično debela otkrila da joj je brat otvorio žvake, i onda ga je pogodila s tom načetom kutijom žvaki u glavu i rekla:" Ne mogu vjerovati da si mi načeo žvake, idiote idiotski!"

6. Žvake Mislim da to ne moram ni objašnajvati jer je riječ stvorena za smijeh.

7. Mustra- 1. uzorak tkanine;2. ironično onaj tko mnogo ne vrijedi, sklon izvlačenju od dužnosti, šarlatan. Kad bi mi netko rekao da sam mustra i to ozbiljno mislio, ne bih ga nikako mogla ozbiljno shvatiti.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Postoji još hrpa riječi koje su mi smiješne, ali ova je lista meni zaista najsmješnijih.
Štafetu proslijeđujem jer me ludo zanima vaša lista!

gustokosoj

xantippi

kinky

proširenim venama

majstorici

- 09:21 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.