subota, 12.05.2007.

Pad

Jučer sam se tuširala, kad mi zazvoni telefon. Uvijek sam se pitala zašto ljudi nikad ne čuju telefon kad se tuširaju, ali moje mi jučerašnje iskustvo dokazuje upravo suprotno. I tako meni lijepo zazvoni telefon, koji sam naravno čula i pomislim si kako ću ja samo jednostavno zakoračiti bosom i naravno mokrom nogom na pločice pa u hodnik pa lagano u dnevnu i fino se javiti na telefon. No međutim čim sam onako mokrih nogu stala na pločice rasula sam se kao mali majmun, mislim da vam ne moram više ništa pisati, a da shvatite koliko je komična ta slika bila, budući da sam dobro oplela, smijala sam se i jaukala u isto vrijeme, a jebeni mi je telefon, pretpostavljate, u međuvremenu prestao zvoniti, a naravno nemam onu malu spravicu koja pokazuje tko je zvao!

- 22:25 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.