nedjelja, 29.04.2007.

moje pjesme, moji snovi

Dobih štafetu, dakle slijede meni drage pjesme bez objašnjenja, molim!

1. Moloko Sing it back(bilo kuda, Moloko svuda)



2. Azra Gracija (ništa bez Azre)




3. Connect Nebo (fala Jacka)



4. Giboni Ovo mi je škola



5. Janis Joplin Me and Bobby McGee (fala tata)



6. Severina Tvoja prva djevojka( sjećanje na osnovnu školu)



7. Gorillaz Feel good (sjećanje na brije)



8. Luky Nigdi mira nemam (on mi je odličan još iz tbf-a, a ova mi je stvar mrak)



Štafetu šaljem :Xantippa

- 14:45 - Komentari (4) - Isprintaj - #

debeli

Upravo sam pogledala Koleđicom po svijetu. Gost je bio Žak(pardon my french) . Mogu vam reći da mi je u posljednje vrijeme sve simpatičniji taj debeljko. U biti ne znam zašto i kada mi je on postao antipatičan, ali mislim da sam to mišljenje stvorila pod utjecajem drugih, htjela ja to priznati ili ne. Uglavnom, danas sam gledajući Koleđicu shvatila da nije niti glup niti napuhan(ne mislim fizički) kao što ga neki mediji prikazuju. Baš mi je bio simpatičan i smiješan, naravno, jasno mi je da su sve te fore proizašle iz Knjazove genijalne tikve, ali Houdek se dosta dobro snašao u zadanoj mu ulozi. Mislim da nije jednostavno biti toliko debel i živjeti u kuloarima hrvatske estrade koju najčešće nastanjuju šupljoglavi mršavi ljudi, a sjetimo se i svih onih viceva na Žakov račun, od kojih su neki zaista bili podli. Mislim budmio iskreni, meni ponekad zasmetaju vicevi o plavušama, a nisu direktno na moj račun, ili možda i jesu....
Skrenuh s teme, ali rukunasrce, debeli su ljudi zaista simpatični, sjetimo se na ovom mjestu Zuhre, on mi je ludo sladak i drag.Zbog njega gledam onu imbecilnu seriju cimer fraj, jer tako dobro skida trbušastog dalmatinca! Za popizdit! A njegov je talk show, jednomrječju, genijalan!
Na stranu sada bogati i slavni, poznajem ja i jednog debeljka koji mi je predobar, pametan je, duhovit, priča super viceve, a ponekad pročita i moj blog. Ne bih na ovom mjestu mogla nabrojati sve teme kojih sam se u razgovoru s njim dotakla, a koje su se ticale svega i svačega, a posebno mi se sviđa kad prepričava šta je pojeo, to toliko živopisno radi da se možeš udebljati od same priče.
Ma dosta mi je dijeta i nejedenja, naprijed debeli, čemu se patiti jer lijepo mi piše na magnetu koji sam zalijepila na frižider, a dobila sam ga od Pasmine: "Nikad nisam sreo kaloriju koju nisam volio!"

- 13:01 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 28.04.2007.

evo i riječi

Never Enough Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

( Roisin Murphy with Boris Duglosch )

Do you belong to what you're hanging on to?
Are you caught in a loop?
What is wrong with you?
You keep making do

Have you given up on hope?
I could be your antidote
Are you lost in a state of anxiety?
Just let it be

Excuse me, please
I'm just so happy I could scream
Adjust your mindset, do the same
All that you lost will be regained

Never ever enough, its never enough
Is it ever enough, when its just enough?
If its never enough, why do we hang up on love?
Enough is enough, never enough

Never ever enough, its never enough
Is it ever enough, when its just enough?
If its never enough, why do we hang up on hope?
Enough is enough, never enough

Pure, we're pure as we're driven
But I know there's only one way to go
So dream, its just human kindness
If we run and we hide it will find us, theres nowhere to go

Excuse me please
I'm just so happy I could scream
Adjust your mindset, do the same
All that you lost will be regained

Never ever enough, it's never enough
Is it ever enough, when its just enough?
If it's never enough, why do we hang up on love?
Enough is enough, never enough

Never ever enough, it's never enough
Is it ever enough, when it's just enough?
If it's never enough, why do we hang up on love?
Enough is enough, never enough

I came forth to rest your fear
There to catch your falling tears
Begin and ending no more pretending
Try descending into me

When it comes to say goodbye
Say your final end desire
Well, enough is enough and youre hung up
Feel what you feel, baby

Never ever enough, it's never enough
Is it ever enough, when it's just enough?
If it's never enough, why do we hang up on love?
Enough is enough, never enough
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Jednostavno toliko volim tu pjesmu, a i moloko slušam u autu non stop da moram mojoj dragoj Rojšini posvetiti mjesto na svom skromnom blogu. A riječi, riječi gore napisane pjesme su idealne, jebeno idealne.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 19:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 27.04.2007.

smuđevi

Sinoć sam isplanirala mirnu večer u kupaonici koja bi uključivala tuširanje, brijanje i mazanje razno raznim kremama, nakon čega bi uslijedilo gledanje serije Reži me.
I tako sam lijepo ušla u svoju kupaonicu da bih skužila da se moja draga mačka popišala preko ruba wc-a, doviđenja uređivanje, dobar dan domestos. Uzela sam tako lijepo rukavice, domestos i rifljaj. Sve sam tako lijepo oprala, dezinficirala, taman sam namjeravala uskočiti pod tuš, kad evo ti dragog s pecanaja. Upecao dva smuđa, velika, ogromna smuđa, i to nisu ribičke priče, zaista su ogromni. Nosao ih je tako, dragi, po cijeloj kući, kao pas ili neka druga grabežljivica kad pokazuje plijen, ne moram ni naglašavati da je zasmrdio cijelu kuću pokazujući te dvije ribetine, koje na ovom bi mjestu bilo zgodno za napomenuti, imaju ogromne zube, takomisvega, više ne ulazim u Dravu. I nakon pokazivanja pljena, stavio ih dragi u tuš kabinu, zasukao rukave, uzeo nož i ajmo na čišćenje. Prvo guljenje ljusaka, onda crijeva i ostali unutarnji organi.
Meni je prošla i serija i vrijeme i još se nisam bila istuširala, ni napravila sve što sam imala u planu. Koje sranje, od čiste sam sebičnosti ispljuvala te dvije ribe i cijeli ritual njihova čišćenja i zaklela sam se da ih neću ni jesti ni gledati.
Sad kad razmislim stvarno sam kučka, moj mi je alfa mužjak po prvi puta donio kući nešto što je sam ulovio, a po njegovu zadovoljnom osmijehu mogla sam shvatiti koliko je to muškarcima bitno u životu, a ja sam ga totalno zalila hladnom vodom, stvarno sam prava ženska pizda.
Ako nije kasno, dragi, svaka čast!

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 08:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 25.04.2007.

obrnuto prepisivanje

" -Bože što ste vi? Romantičar? Biologija nam je struka, ali ja vam hoću ispričati svoj život s testosteronima. Onda to nije bila jasno, ali sada, zapravo od početka četrdesetih , od kada mogu svjesno gledati na seks, mogu si od onda i objasniti...
- Čekajte, što do tih četrdesetih niste bili svjesni?
- Čujte, to je bila zamagljena svijest. Sad tek shvaćam kako me je taj hormon vodio. Bio je jači od mene. Kad sam krenuo u seksualni život, on me stalno vodio. Svijest mi je bila stalno obuzeta tim da moram izbaciti sjeme. Stalno sam mislio na seks. Seksao sam se svaki dan. Nekad i po dva ili više puta na dan. Nekad sam pored seksa i onanirao..........................E vidiš znao sam dečke iz društva koje baš i nije tako zanimao seks. Nismo svi isti. Znam te dečke i sada kao svoje vršnjake, istina oni su nešto više postigli u karijeri, i to samo zbog toga što su se mogli u mladosti više koncentrirati na učenje i znanost. Oni su mogli učiti po cijele dane, išli su u knjižnice, arhive i čeprkali po papirima do kasno u noć, a ja...ja sam učio koliko sam morao ili kako bih sada rekao koliko sam mogao, jer su mi stalno žene bile u glavi. Za školovanje mi je trebalo malo više. A možda i za napredovanje uopće. Čini mi se da sam i danas više zaokupljen seksom, iako je ti neusporedivo s onim godinama, ali ipak više negoli ti moji kolege. Koji su sada već odustali od žena.
-Možda i oni to rade, ali u tišini?
- Ne, ne vidi se s kojom koncentracijom ono čitaju, koliko su zadubljeni u materiju, a kada te drži testosteron ti misliš samo na jedno: kako ga se riješiti. Ti ga se riješiš seksom, on te već uhvati za dva sata. Danas mi treba desetak dana...Baš me zanima koliko i mogu li se uopće ti knjiški moljci seksati?
- Ali ako to njima nije toliko važno, onda što? Svatko živi prema svojim hormonima. Njima je, možda, to skakanje na ženku glupo, vama je bedasto stalno gledanje u požutjele papire, mikroskope, kompjutore itd..."

Josip Cvenić: Obrnuto prepisivanje

p.s. stvarno mi se svidjela ta knjiga i ovim bih je putem svima preporučila. napisat ću ponekad poneki citat iz dobrih knjiga, a vi mi slobodno preporučite nešto, bilo što.

- 21:33 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 24.04.2007.

o ulošku

Kako ne podnosim, jebeno glupe reklame za uloške. Dobro, priznajem da je preteško reklamirati taj glupi proizvod, ali jebemumater. Pa zar svaka reklama za uloške mora toliko naglašavati da dotični ulošci jebeni savršeno upijaju neugodne mirise. Tu ne mislim samo na uloške koji se koriste za vrijeme menstruacije, već i za dnevne, dakle svakodnevne uloške. Pa nije ni čudo što su žene u strahu da im pička(oprostite na izrazu) smrdi i što muškarci nekako zaziru od oralnog seksa.
Ma jebem ti te glupe reklame za uloške i još su povrh svega ti ulošci i poprilično skupi, a kad procuriš moraš ih kupiti, htjela, ne htjela. Onda se još utrgovini izgubiš u moru uložaka- s krilcima, bez njih, s tri kapljice, četiri ili pak s jednom, dnevni, noćni, ajme majko.
Jednom sam zabunom kupila noćne koji su veliki kao pelena pa sam hodala okolo s tom pelenom, a jednom sam poslala dragog da mi ih kupi, kad je već išao u trgovinu, pa mi je kupio bez krilaca. Okretali su se se na sve strane, bolje lete od onih s krilcima. Ma ne da mrzim reklame za uloške, mrzim uloške, a uskoro će mi ponovno zatrebati, nadam se!
A kako tek muškarci mrze uloške. Mrze ih kad ih vide neiskorištene, a ne daj bože da im se ruka približi ulošku koji je u obavljanju svoje funkcije, povuku se odmah.
Teško je biti uložak, svi te mrze iako te trebaju i u sebi priželjkuju da im zatrebaš.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 20:21 - Komentari (5) - Isprintaj - #

sranja nikad ne dolaze sama, a dolaze kad im se najmanje nadaš


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Zašto uopće postoje sranja? I jesu li ona zaista nužna? Svi mi znamo onu staru, ništa nije savršeno, ali brate mili kad ti krene sranje za sranjem pitaš se s kojim su se razlogom baš na tebe obrušile sve nevolje tvog malog univerzuma.
Sranja nikad ne dolaze sama.
Lijepo su mi jučer uveli telefon i internet i tako ja odlučim danas malo urediti ovaj svoj blog, kad mi se laptop smrzo. Jednostavno se smrzo. I drž ne daj, nekako mi Gustokosin dragi preko telefona objasni šta da napravim i odmrzne se stari.
Nije to jedino sranje. Jutros mi je u wc-u procurio radijator i sad lijepo curi cijeli dan, i curit će dok se ne isprazni. Tu sam stvarno nemoćna, podstavila sam zdjelu i to je sve što sam mogla napraviti.
Popravim ja lijepo laptop kad mi se ugasi bojler i počne ispuštati nekakve neartikulirane zvukove. Nazovem ja lijepo majstora, a on mi, da me utješi, kaže da nitko ne popravlja takve stare bojlere, ali da će mi nešto sklepati dok ne skupimo oko 6 milja kuna za novu makinu. E da, trebamo staviti i sve nove radijatore, ali to će bit na rate. Svi mogu na rate, pa mogu i ja brate (mili).
Pa ti sad uživaj u novom stanu, doduše rabljenom, ali zar je moralo sve baš sad otići, baš danas kad mi je dragi u Budimpešti i nema njegove čvrste ruke da zakrpa sranja.
Čisto se bojim šta bi još moglo poći po zlu jer zaista sranja nikad ne dolaze sama, a uvijek dođu kad im se najmanje nadaš.

- 16:35 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 23.04.2007.

koja riječ

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Konačno su se riješile sve zavrzlame i dobila sam kućni broj, a skupa s njim naravno i internet. Nikada ne bih pomislila da će mi net toliko faliti.
Što se tiče medija, osobno najviše od svih preferiram tv, ali i net mi je u posljednje vrijeme jako bitan.
Tv obožavam gledati od kad znam za sebe. Ovo sam ljeto, dok je trajalo ferije, pratila tridesetaka serija. Neke su od tih serija išle svaki dan, neke jednom tjedno. Sve u svemu bilo ih je oko trideset na svim jezicima i sa svim mogučim radnjama.
Onda bih noću pogledala još i film ili dva, a ako sam slučajno film i prije gledala, tim još bolje da utvrdim gradivo. Trenutno ne piljim toliko u tv, ali jedva čekam ljeto.
E da, neki dan sam pročitala savršenu knjigu Josip Cvenić: Obrnuto prepisivanje, preporučila bih ju svim zaljubljenicima u pisanu riječ. Samo zanemarite tisuću i jednu pravopisnu pogrešku, sramota me reći, ali na knjizi piše da ju je lektorirala moja kolegica s faksa koja je bila veleslavljena i hvaljena i onda joj se takve greške potkradu. E Blažo, Blažo.
Da se svima pohvalim, krenula sam i na aerobik (ponovno), samo da ovaj put i potraje.
Ajd idem kuhati tikvice!

- 14:23 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 11.04.2007.

Danas je bio savršeno topao dan.

Gustokosa i ja smo popile jutarjnju kavu, kojoj je jedina mana bila što smo ju pili na vrištini, vjetrometini.

Gustokosa me ofarbala.

Sestra nasmijala!

Tikvica nahranila!

Platila sam račune, još sutra platim kredit.

Ferijeeeeeeeeeee!

- 21:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.