četvrtak, 29.03.2007.

Svakodnevne pizdarije

Ajajaj, koja rasprava pa ponosna sam nema šta!

Ma to što se tiče tih sranja o izgledu mog bloga, sve je proizašlo iz koje čašice više, bila sam živčana pa sam se istresla na blog.

Vic o stanovnicima šume koji idu sportom protiv droge je fenomenalan.

Samo ti me znaš tako veselo nasmijati! Moj Floki!

Vani je vrijeme očajno. Sad ovako, sad onako. Konstantno se krivo obučem. Prvo se jedan dan skuham pa se drugi dan smrznem. Više nemam pojma kako da se obučem. Mislim da bi mi bilo najpametnije, obući se slojevito!

Konačno mi je gotova kuhinja. Danas ću praviti musaku od kelja, a sve si nešto mislim da za Uskrs ofarbam jaja.

Kupila sam si par novih krpica, jer se otvorio novi šoping centar pa sam jednostavno morala. Sretna sam zbog toga, ali čini mi se da ću morati kupiti još jednu tuniku za koju nisam imala dosta love. Kupit ću ju čim mi sjedne nešto para, a možda mi ju donese zeko za Uskrs.

Idem sad, moram ispravljati testove!

- 11:44 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.