Svaasta

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

VAŽNO!

Tko smo mi?
Jan
Niki

Prijatelji blogeri:

Tanja-hasky
irida
misko
sewen
propheta nemo
kira
aquaria
teuta
vaxsysl
Neno
daniela
hagakure
indigo

28.04.2007., subota

THE GOLDEN DRAGON: The Curse of the Fallen God: III. The Preparations

Blaga vatra probijaše noć u pripremnom kampu ekspedicije carstva. Ali to ne biješe jedina vatra koja je gorila. Još jedna gorjaše, vatra u srcima pravednih junaka. Svi su bili tamo: Aleksus, Ax, Velox, Gregg, Aria, Kania i pridošlica, princ Nadan, kraljev sin. Nadan i Arija bili su zabrinuti za svog oca Ferusa koji se išao suočiti s rimskim poslanikom na sjever. Nervoza i strast ispunjavahu kamp, dok se hrabri junaci pripremahu za neizbježan pohod.
- Što vam je, pa nije kao da idemo u lov na demone!- našali se Gregg
- Šuti huljo! Tko je tebe uopce zvao ovdje, beskoristan si! - zagrmi Ax.
Gregg se razljuti i skoci na Axa, te se njih dvojica pocese hrvati na zemlji. Aleksus brzo dohitri i razdvoji dvojcu gnjevnih muškaraca.
- Što vas je spopalo? Kao pas i macka ste, uvijek se svađate! Dosta! - uzvikne plemeniti paladin.
Dvojica muškaraca se još uvijek gnjevno gledaše.
- Pusti ih. Neka se pokolju. Više hrane za nas. - reče Kania sa smiješkom.
- Imaš pravo, ova životinja nije vrijedna mojeg bodeža! - mirno reče Gregg - No, nemaš mi pravo govoriti da nisam zaslužio dati svoj život za svoju domovinu te da nisam od koristi na ovom putovanju. Ja sam bio tamo...- pokaže preko Gibraltara - tamo, u pustinji. Vidio sam stvari koje nikada necu zaboraviti, užasne stvari... - spusti malo glavu na ružna sjećanja - Tamo vlada moćna Sfinga, drevni demon iz starina, gospodarica pustinje. Njezina vojska ubija sve pred sobom, vojska demona. Njezina prednost je misticnost pustinje, zato vam ja trebam, ja poznajem pustinju. - uzdahne Gregg - Poznajem ju i više nego što to moje srce priželjkuje.
Sada se družina vec smirila, svi su mirno sjedili i promotrali Gregga kako uživljeno priča, čak i Aleksus, koji je tu priču čuo već nebrojeno puta. Tišinu nakon priče prekine Aleksus
- Ljudi, naš zadatak je da ubijemo neprijatelja, a ne sebe međusobno. Sve ovisi o nama, zivoti milijuna. Imate li, recite mi, snage da to nosite na prsima? - pogleda Axa. - Ako nemate, vrijeme je da odete svojim domovima, jer nakon ovoga dana, više nema povratka. - malo zastane čekajući hoće li se itko oglasiti, a zatim nastavi - Prijatelji, čekaju nas mnoge pustolovine, opaki neprijatelji, mistična kamenja i najteži zadatak. Prijeci cemo beskrajnu pustinju, neodoljivi istok, klete gore kolijevke kulture, te brojne vojske iz najtamnijih dijelova samoga pakla. Therefore men, sleep well tonight, because I think we will have a hell of a day tomorrow.
Nastavit će se...

svaasta.
Napomena: Ova pripovjetka nema nikakve veze sa stvarnoscu te je odraz maste spisatelja.


- 17:35 - Komentari (12) - Printaj - #