suza u oku https://blog.dnevnik.hr/suzanasrcu

utorak, 19.09.2006.

TEBI

Pričaj mi...
samo zato da osjetim dašak života...
Pričaj mi da osjetim
da nisam jedina neutješna...
Pričaj mi da shvatim
da moja bol nije najveća...
Govori mi o sebi...
Govori da te osjetim
u svome svijetu... Svijetu patnje...
Govori mi o svojoj patnji
da shvatim kako ne patim jedina...
Budi samnom...
Ulij mi tračak nade da se utješim,
da shvatim da sam ipak dio svijeta,da sam potrebna...
Želim upoznati tvoju bol i patnju,
tvoj strah...
Govori mi da te upoznam onakvog kakav si u duši...
Pokaži da nisam jedina,
da se riješim umišljenosti koja me povezala viječnom patnjom...
Ne budi skroman na riječima,
dopusti da netko govori za tebe,
iz tebe,
dopusti mislima da plove...
Sve svoje patnje,boli,
sve što te tijera da se zatvoriš,
sve što te tijera i omogućuje ti da postigneš nemoguće...
Sada mi reci sve...
Sada mi reci,jer jedino mi tako možeš pomoći,
svojom boli prekrij moju bol...
Jedino bol liječi bol,
a vrijeme je zadaje...
Jer se bol s vremenom nakuplja te se pretvara u neizbježnu
svakodnevicu...
Moja bol je velika...
Lako ju je razviti jer potječe iz ničega,
nema ni razlog ni uzrok...
Bol je toliko jaka da me spriječava da iskažem ljubav
kolju osjećam...
Molim te samo da podjeliš svoju bol samnom
jer je ima i u tebi...
Nemoj dopustiti tami da uđe u tebe
ni sebi da se povučeš za njom...
Ja sam poklekla pred njom,
obuzela me,
ne dopusti da te zaodjene svojim plaštom...
Znam da si drukčiji,da imaš svoj svijet,
samo želim da upoznaš moj,
a kad ga upoznaš,
nećeš ga razumijeti,
mrzit ćeš ga,
a sa njime i mene...
Toga se najviše bojim,
najveće boli i patnje...

A što ako ništa od ovog nije istina???
Što ako tvoje oči ne kriju bol???

myspace layout

myspace layout


19.09.2006. u 19:14 • 3 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kako je teško biti slab,
kako je teško biti sam,
i biti star, a biti mlad.

I biti slab i nemoćan,
i sam bez igdje ikoga,
i nemiran,i očajan.

I gaziti po cestama,
i biti gažen u blatu,
bez sjaja zvijezde na nebu.


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


blog layouts

blog layouts





samo malo pažnje
malo pametno
smilee
patrischa
bamby87
harme
kandelaberi
heaven and hell
koke
blablywably
mrtvitrezni
vanzemaljka
aurora

"Ljubav je jedina predstava čija predigra vrijedi više od svih činova!!!" ks+


blog Layouts

blog Layouts






image hosting

image hosting





layout for myspace

layout for myspace