suza u oku https://blog.dnevnik.hr/suzanasrcu

ponedjeljak, 03.07.2006.

mojoj nesuđenoj ljubavi

vidjela sam te... čula ti glas,smijeh - opčinio si me odmah... zaljubila sam se! ali što u biti znači zaljubiti se? voljeti nekog?
svakog sam se jutra budila za tebe i svake se večeri molila za tebe. bio si moj svaki dan. i još si. točno se sjećam dana kad sam te prvi puta primjetila i večeri kad sam te zavoljela... nikad nisam osjetila nešto tako predivno kao onda. tisuću sam ti puta rekla koliko te volim i nikad nisam zažalila jer sam željela da znaš što osjećam prema tebi. "uvijek kroz tamu vidim tvoje svijetlo i uvijek ćeš sjati u mom srcu. tvoje sam lice upamtila zauvijek i divim se svemu što jesi. u mojim očima ne možeš biti drugačiji. toliko te volim i nakon svega što nam se do sada dogodilo, to si ipak ti. ti prsti u mojoj kosi,tvoj pogled ogolio me skroz. nemam obrane protiv toga,strast je prevelika. ti u meni budiš čaroliju. i zbog toga znaj da što god ti život donese,ja sam uvijek uz tebe,u dobru i zlu." možda mi je upravo to bila najveća pogreška... ali vodila me ljubav prema tebi.! željela sam da zauvijek ostaneš moj, da živiš sa mnom od danas do sutra, da ti moj poljubac uljepša svaki san...
dugo smo skupa, ali to više nije to. bilo nam je lijepo. sa suzama u oku i osmjehom na usnama sjećam se trenutaka provedenih uz tebe. stvarno nam je bilo lijepo. pripadali smo jedno drugom. više nije tak. tvoje srce više ne pripada samo meni. pripada i onoj curi koja mi te uspijela ukrasti u onih tjedan dana što smo bili kilometrima razdvojeni. prevelika je to bol. ne mogu se pomiriti s tim... ali ipak trebam tvoju pojavu, tvoje društvo. i to me razdire. zauzeo si posebno mjesto u meni i žao mi je što smo sve zeznuli. imali smo nešto posebno. bez tebe se osjećam sama, prazna i tonem u neki duboki ponor te mi ne preostaje ništa drugo osim da pozdravim tu tamu koja me zove. hoćeš li mi dopustiti to? hoćeš li mi dopustiti da upravo tamu prihvatim kao najvjernijeg prijatelja?
najradije bih zaspala i živjela u snovima gdje sam s tobom i gdje mi se ostvaruju sva naša zajednička maštanja i sanjarenja, gdje imamo sve što želimo i gdje smo i dalje sretni kao što smo bili. željela sam živjeti s tobom, buditi se kraj tebe, u tvom naručju, sretna i zaljubljena. a sad bi to sve trebala baciti. sve snove, sve želje... zaboraviti sve. "lako je zaboraviti nekoga koga si prvi puta sreo, ali je teško zaboraviti nekoga koga si nekad volio..."

03.07.2006. u 23:08 • 6 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kako je teško biti slab,
kako je teško biti sam,
i biti star, a biti mlad.

I biti slab i nemoćan,
i sam bez igdje ikoga,
i nemiran,i očajan.

I gaziti po cestama,
i biti gažen u blatu,
bez sjaja zvijezde na nebu.


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


blog layouts

blog layouts





samo malo pažnje
malo pametno
smilee
patrischa
bamby87
harme
kandelaberi
heaven and hell
koke
blablywably
mrtvitrezni
vanzemaljka
aurora

"Ljubav je jedina predstava čija predigra vrijedi više od svih činova!!!" ks+


blog Layouts

blog Layouts






image hosting

image hosting





layout for myspace

layout for myspace