Inside out

utorak, 01.11.2016.

Daj me naj me.


Iritiralo me kad sam na mnogo većim servisima od ovog imao po par tisuća posjeta dnevno, iritira me i sad kad imam deset posjeta tjedno. Jer, nikad nisam nigdje na netu ništa činio da bih se hranio ičijom pažnjom, a glad za komentarima - koji su u 90% slučajeva čisto blebetanje sa svrhom "aj i ti klikni mene" - oduvijek prezirem.
Isticanje na nsalovnici je na ovom servisu prešlo sve granice bizarnosti. Neki dan je blog dana bio čak ne ni zapis, nego c/p najobičnije forwarduše s neta. Je, slažem se sa tekstom na forwarduši, ali lijepljenje sličice istaknuti drugima kao primjer?! Ma daj me naj me. Tako je i s komentarima. Zamisli, natipkaš pismenu složenu rečenicu i eto ti slave. Zarađene ničime doli najtaman natipkanim brojem znakova, te nedostatkom ikakvih drugih kriterija.
I obzirom da već godinama znam koje su posljedice ovakvih neželjenih reklama - komentari su zaključani. Što naravno da neće priječiti one najtvrdoglavije da zaseru bilo koji drugi tekst umjesto ovog, pa stoga da se unaprijed zna - sve što bude napisano temeljem naslovničke reklame, bit će obrisano. Sad i ubuduće.

Da se ne bi tko trudio bez veze.


javascript: void(0);" onclick="this.target = ''; alert('Autor je zabranio komentiranje ovog posta.'); u 09:24 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



.

Creative Commons License

.

.

Emajl:

suton

.

.

......................