Inside out

ponedjeljak, 07.03.2016.

Poželjeni




Poželiš li me dotaknuti, stisni šaku i jagodicama prstiju oslikaj mi svoj dodir.

Poželiš li me omirisati, duboko udahni, zadrži dah i punim plućima zamrzni vrijeme.

Okusiti me možeš čvrsto stisnutih zuba, okusnih pupoljaka razasutih vlažnokišnim asfaltom ulice.

Poželiš li me čuti, samo dobro začepi uši i poput šuma mora u školjci, slušat ćeš me kako dišem.

Poželiš li me vidjeti, stisni vjeđe i širom zatvorenog pogleda prebroji mi zvijezde u očima.

Poželiš li me sresti, svuci sa sebe sva očekivanja i pretpostavke i razgolićenim bićem sjedni preko puta mene, slučajno ćemo se doticati nasmiješenim koljenima dok žličicama u kavi miješamo slutnju nadolazećeg proljeća.


Poželiš li želju, poželiš li da je čujem, samo je svojim najljepšim glasom odšuti.


07.03.2016. u 16:56 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



Inside out... again.
















































.

Creative Commons License

.

.

Emajl:

suton

.

.

......................