02

srijeda

siječanj

2013

Početak početka

Dragi čitatelji i čitateljice,uz nagovor prijatelja pokrenuh blog.Nisam bas iskusan u ovome tako da nemojte zamjeriti dok se malo ne "ufuram".Sve je to meni bila velika nepoznanica dok se malo nisam krenuo raspitivati.Otvorim ja hrabro stranicu bloga i sad malo istražujem.Sve je to super ali mislim si pa tko bi čitao sad tu neka moja razmišljanja o ovome onome..:S Al opet tu mi je neka nada jer ljudi s kojima razgovaram,bili oni prijatelji,poznanici ili nepoznanici kažu da im je ugodno slušati moja pričanja te da im se sviđa način mog razmišljanja.Pa eto,ako ništa pisati ću sebi za dušu te imati neke svoje memoare.Preteško se probiti između toliko različitih umova.Toliko različitih mišljenja i karaktera.A zapravo smo svi na kraju jednaki.Eto nadam se da će vam se svidjeti budući postovi.Živjeli vi meni.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.