suprugoljubac

srijeda, 08.03.2006.

Fitness!

Čitajući komentare na objavljeni post o šogorici, moram priznati pomalo i iznenađujuće jer kako vidim ženama se baš previše i ne sviđa "muškarac s peruškom" (nadam se samo da sam uspio spasiti postove i komentare nakon pada bloga), prisjetio sam se događaja iz ljetnih mjeseci prošle godine. Naime, supruga je išla na fitness tri puta tjedno, ponedjeljkom, srijedom i petkom u popodnevnim satima, zajedno sa vjenčanom kumom i još nekim njihovim zajedničkim prijateljicama. Ma, znate ono, pripreme prije odlaska na more, skinuti koju kilicu viška, poboljšati kondiciju i to, poslije eventualno odlazak i kraće druženje uz kavu. Uglavnom, sve pozitivno, i sam redovito idem s kolegama na mali nogomet i mislim da bi u današnje vrijeme svi morali imati takve ili slične fizičke aktivnosti (ne bi sada pričao o zdravlju...).
Međutim, jednog petka do fitness centra suprugu je usput prevezao susjed Ž., inače vrsni automehaničar za vozila "VW" i "Audi" (prije mi je uvijek servisirao automobil, sada vozim drugu marku), a ukratko bi ga opisao kao "čovjek s kamena", no ne bi spominjao njegov rodni zavičaj da se netko ne uvrijedi. Supruga obično jedanput tjedno detaljno počisti stan, što je učinila i taj petak prije odlaska na fitness, naravno da joj i sam uvijek pomažem, s tim da ja gotovo uvijek očistim gornje balkonske prozore (nezgodno i opasno za suprugu zbog visine, ne može ih dokučiti). S obzirom da sam gledao tekmu tog dana na TV-u, supruzi sam rekao da ostavi te prozore meni i da ću ih ja poslije očistiti.
I pretpostavljate, upravo dok sam čistio prozore susjed Ž. vratio se do zgrade, a vidjevši me, nije mogao a da na sav glas (onako, više ozbiljno nego šaljivo) ne prokomentira moje trenutne tzv. ženske aktivnosti, a riječi su bile otprilike da koji mi je ku..c, da mi žena tamo skakuće s ovim, onim, a je tu ko zadnja pi..a lickam stakla, i na kraju "silazi, pusti to, ajmo na pivu". Nisam mogao od njega doći ni do riječi, a s obzirom na to kakav je, kakve stavove i pogled na svijet oko sebe ima, teško da bi ga čovjek oko nekih stvari i mogao razuvjeriti. A da ste tek vidjeli bijes i bujicu psovki kad s njim nakon toga nisam htio otići na pivu, a idućih dana i priče o tome kakav sam po kvartu (i to uglavnom sprdnja na moj račun). Razlog odbijanja? Ma ni najmanje nisam bio uvrijeđen njegovim riječima, od njega nisam nešto drugo ni očekivao, već je taj birc pokraj naše zgrade zadnja rupa u kojoj se svi lokalni klošari skupljaju i po cijeli dan vise na šanku.
A on svojoj supruzi nikada u životu nije pomagao u kućanskim poslovima, njemu je to naprosto ispod časti. Vezano uz komentar u ranijem postu o boljem spolnom životu kad se supružnici međusobno potpomažu u kućanskim poslovima, pohvalio bih se da nakon jedanaest i pol godina braka seks kao da nikada nije bio bolji, i to minimalno 3-4 puta tjedno (da neki zločesti ne bi komentirali da to prakticiramo jednom godišnje). Vjerujem da ni približno tako ne bi bilo da je supruga nezadovoljna u braku i da nema od mene pomoć u svemu (pa i u kućanskim poslovima), što nije slučaj kod spomenutog susjeda Ž., pa on mi se i sam više puta požalio da "to" kod njega od treće godine braka nikako ne funkcionira.
Pozdrav svima od suprugoljubca! A ženama sretan njihov dan.





- 23:13 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pričanje o svemu i svačemu

Linkovi

NAPOMENA!

  • Bez odobrenja autora ne zabranjuje se svako neovlašteno kopiranje i umnožavanje, javno prikazivanje i izvođenje ovog bloga ili pojedinog njegovog posta.

Nešto o meni...

  • u simfoniji svemira ja sam tek nevažna nota koja kratko traje i tiho se svira


    MOJ E-MAIL:
    wifelover@post.t-com.hr