utorak, 07.02.2006.

Nisam dugo bila sretna sama sa sobom..Volim to! Jucer sam bila..bilo mi je super..Ma i sad sam! Bas kad stanem razmisljat o svemu sto je bilo i kad se sjetim svega...Tako lijepo..Jucer in the morning sam ‘’vjezbala’’ mat,i zastala,i puko me neki film da pocnem gledat snimke s kamere od protekle 2 godine..I bilo mi je super..Onda sam izasla na taracu,na hladni dan,koji je unatoc svemu bio topao,i smjeskala se.Na nista nisam mislila,nista me nije zanimalo,bilo mi je svejedno,osim onog sto je bilo...Sjetila sam se svih ljudi koji su bili tu uz mene,i onih koji su jos tu,i skontala da sam no matter what,jedno sretno biche...Onaj prosli post je bio trenutak..ne znam ni ja cega! Svakako,puklo me nesto po glavurdi,ali sad se malo toga razbistrilo,i opet sam back!=))
Znam da se svima u zivotu dogadjaju sranja/ukljucujuci i mene,al nakon nekog vremena,
treba to znat ostavit iza sebe i zaboravit.Ne u potpunosti,jer je to gotovo nemoguce,
ali barem veci dio da se moze krenut dalje...I toliko su me ljudii losi dogadjaji ojacali,da vam ja to ne mogu opisat,ali mi se u glavi ti losi dogadjaji pocinju lagano formirat u neke bezazlene i smjesne..!
Ljepota svijeta!Opet sam je osjetila..Ugledala..Namirisala..Divno..Nadam se da vas je bar polovica sretna kao ja,jer bez srece nista ne mozete..I zato,just keep smiling,and never let go.../ok,maybe nekad..=))


Ja samo zelim gledat nebo...
Pitaju me ljudi zasto..A zasto ne?
Zar se ne osjecas kao u bajci?
Mali patuljak u sumi..
Ponekad je dobro biti patuljak,
kad se vec s ulogom diva ne mozes nosit...
Toliko toga!
Carolija...Ljubav...
Zar nije lijepo biti ziv..?..

| 20:44 | Komentari (24) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>