utorak, 27.12.2005.

..another year over..but!MEEERRRRIII KRISMAS!!

Nije me dugo bilo..zasto? Ne znam..Nedostatak inspiracije,vremena,nazovite to kako hocete.. E,zo mi je sto nista nisam napisala na Fini dan Krismasa,pa vam s malim zakasnjenjem zelim jako veseo i heeepi BOZjICj!! kOji je proso,ali nea veze..:)) Bitno da je bio tu..:)

Izgleda da su se *moja* predvidjanja ispunila..Nisam nasla bozic..Ne u potpunosti..Ne mogu vj...Kako mi je krivo..A tako sam se veselila njegovu dolasku..A jbg...Vecinom je to neostvareno zbog dunda mi,nakon cega u kuci nisam nasla bozic,ni u mojim ljudima doma,a ni previse u ljudima oko sebe..Ali,moaram vam priznat da sam ga najvise nasla na samu noc Bozica i to na koncertu kad me jednostavno obuzela toplina i sricja! I bilo mi je super! Uopce mi nije trebala masa ljudi da me usreci..Dvije osobe na koncertu su me jaaako obradovale,a pogotovo jedna koja je pristala ic sama sa mnom..Ne mogu vj! Tad sam skontala koliko joj je stalo!Ma super!l Vecer je bila duga i puna iznenadjenja i bolestina,ali sam usnula sretna ko pesek! I jucer je bio masu dobra dan..Sinoc isto bili u Lazaretima..Svirala 2 benda,2 bio predobar!Opet ja sretna..Jedva cekam Nou Godinicu da dojde..Ne mogu vj da je vec ova godina prosla! Jednostavno mi ne ulazi u glavu..Sve se odvrtilo tako brzo..I previse se toga izdogadjalo..I dobrih stvari..Losih..sretnih..tuznih..BOlesnih..Ali ne mogu vj da se sjecam svega! Apsolutno svega..I to najvise ove prethodne godine koja je bila nesto nevidjeno za mene..Svaki mj ,tjedan je obiljezen necim..Nekim dogadjajem..Ali super je sto su to velikom vecinom bili lijepi dogadjaji..Nadam se da ce tako bit i s ovom/novom godinom..Ovo ljeto mi je daleko uljepsalao cijelu proslu godinu..Predobro je bilo! I zahvaljujem trima osobama za to jer su mi pokazale toliko toga i uveseljavale me iz dana u dan..
Nakon onoga s dundom rekla sam sama sebi da vise NIKAD necu plakat zbog neke sitnice! Ever again..Iako sam ga mrcu prekrsila i razrevala se na Badnjak kad sam dosla u Cice i vidila koliko ona puno kolaca ima!I to domacjih..Morala sam! I onda mi je dala pjat pun domacjih kolaca..Kako je dobra!:)
Al,onaj dogadjaj me ostavio ravnodusnom..Hladnom..Ne puno,al imam feeling da mi je to i trebalo..Da sam si namjerno u vene ušpricala dozu Ravnodusnosti..I drago mi je..Jer sto je tu je..I drago mi je sto mi se ona sreca polako vraca..polako,ali sigurno..Osjecam je kako dolazi..I stavlja mi divne smajliche na lice..E,to je zivot! Za kraj,nakon ovolike peglane(soooryte),ostavljam vas s jednim citatom kojeg je rekla jedna pametna osoba zvana Martin Luther King, Jr.:

MORAMO PRIHVATITI KONACNO RAZOCARANJE,ALI NIKAD NE SMIJEMO IZGUBITI BESKONACNU NADU...

| 13:13 | Komentari (13) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>