ponedjeljak, 28.11.2005.

''Sto trazis?''.. ''Trazim Bozic!''

Predivno..To me cica pitala danas na stradunu..Ja sam odg da trazim Bozic..I trazila sam ga u izlozima,na lampama,u ljudima...I nasla sam ga! Bar diječlic..Onaj pocetak..
Ali me jaaaako obradovala kucica na pilama koja pjeva..Tj,onaj ogromni zvucnik kojeg su nabili na drvo..I sad pile pjevaju..Aaaa,bjutiful!! I sad kad ne budem imala sto radit sa sobom,poc cu i sjest ispod Stabla Koje Pjeva...AAAAAA,super! Usrecilo me..I onaj super veliki vijenac oko male fontane..Pozelih se zavalit u one narancine krosnje i uzet narancin,ali nisam bas bila gledna pa njesam...
Sinoc sam napisala pismo samoj sebi i poslala ga u buducnost tako da ce mi doc za godinu ipo..Malo sam na krivu god poslala,ali cu popravit ja to..Uh! E,to pismo napisete na nekoj strani,tj. ovoj-FUTUREME.ORG, i stavite datum koji zelite da vam dojde i I-mejl adresu i onda vam tad dodje..Masu dobro! Zahvaljujem Lostteenagerici na cijem sam blogu to nasla..Full dobra ideja..I napisala sam svasta..Sto mi se vrti po glavi,i sto se nadam da cu ostvarit i da ce se neke stvari valjda popravit u godinu ipo...
Nekako mi je masu falilo ljeto,jer je blo predobro..I falilo mi je drustvo..jer je bilo predobro..Ma sve!!! Ali,sad mi manje fali jer sam napokon skontala da ce bzo doc,i da je sad brzo Bozic!! Za par dana..tjedana,ma dobro!I da su pšraznici..I ludi provodi za Badnjak,Novu,Strau,ma sve! I u Zagreb nas 3 idemo i bit ce masu drama..Jedva cekam..Samo da Krismas dodje sto prije..Jer ga trazim..Jeeedva cekam..I dosta se stvari poboljsalo u zadnje vrijeme..Dobila sam 2 matku!! Zahvaljujem Djedu Mrazu..:)) I poboljsali su mi se odnosi s par ljudi..I to dosta dobro,pa ja sretna,e!
I jos je 28! Puno mi je srice donija...
Ajme,what a wonderfull world..I jos smo nesto super ucinili danas,pa me to usrecilo i otvorilo mi oci..Koliko toliko..:) Ma ne mogu!! Zracim srecjom..Uh! I Muha je bila sretna..Kako mi je drago..Izasla je iz depresije..Uh,kak dubro! Eto..ostvaljam vas sa sretnim mislima..Idem prepisivat puno predmeta..Ali nea veze,CHRISTMAS IS IN THE AIR,lalalala...

| 21:50 | Komentari (12) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>