,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ,blog.dnevnik.hr/supermiki" />

Blogoslužje

01.02.2005., utorak

Piši mi fratello..2 "T" ili 2 "L"???

Tipično.

Taman kad mi se piše, blog vrisne. Tolko o tome. U očaju sam otišla na onaj neki drugi al brijem da tamo posta samo ekipa iz 7.c.

Soon I will be gone (ah) with the troubles of this world...
Crnačka narodna.

Još samo malo i brijem da ću i ja na svijetlu stranu ulice. S tim da se još nisam odlučila dal je "pižđenje" stanje svijesti koje mi je guba pa guštam u njemu na neki perverzan način ili jednstavno, svojstveno stanje svijesti.
Koliko puta se uhvatiš da radiš nešto kaj znaš da je kul a ne radi ti se uopće? Nosiš šiške (jer tako diktira moda) a u biti ti idu u oči i žmirkaš. Banalizirajmo.

šššš.. spavam.
- 20:27 - A ja nato... (12) - Štedi tintu - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Propovjedi i ostalo

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Nevjerojatno, ali istinito.
Dabogda se ne vratio

Gruv do bola


Joe Pesci - Take Your Love And Shove It


Skroz - Srušio sam stan


The Hives - Antidote


Slydell - Cadillac


Common - So cool

SuperMiki u raljama ICQa
136831056