Pijesme jednog manijaka

nedjelja, 03.12.2006.

obradio J.Lo Hadžiselimović

JACQUES HOUDEK VAN DAMME- Sve bih dao da sam sit

toliko puta kazem i svaki put si slazem
da sam smršavio...
malo i bude lakse, jedem sto mi pase
samo se zavaravam...
sve bih dao da...

sve bih dao da sam sit
da ne gledam hranu suznim očima
sve bih dao da sam sit, a ne kit
da ne ližem tanjure ljetnim noćima...

sve bih dao da sam sit
bas kao nekad, s hranom oko usta
sve bih dao da sam sit, a ne kit
al' moji snovi želja su pusta

Kad obučem žutu majicu
vani svane neko novo sunce
malo i bude lakse, jedem sto mi pase
samo se zavaravam...
sve bih dao da...

sve bih dao da sam sit
bas kao nekad, dok je ljubav ta u nama trajala
sve bih dao da sam sit, a ne kit
i da slistim sve što nisi pojela...

sve bih dao da...sam sit...
sve bih dao da...sam Brad Pitt...

sve bih dao ja...sve bih dao da...
sve bih dao za... jedan burek.
- 22:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.