Mama44 se ne da !!

četvrtak, 08.11.2007.

Kad ide, onda ide...Saturn?

Jer nije dovoljno da je cijela godina takva kakva je.
Položaj zvijezda, kažu.

Pa spominju nekakav Saturn, valjda je taj krivac za sve...i neka bude, nekako je lakše kad se možeš uhvatit za nekog usputnog krivca.


Saturn u Djevici.
Bilo bi dobro da mi netko podrobnije objasni što to znači.
Mislim, jesu li sve Djevice u nemilosti?
Koliko je taj Saturn zločest?

I najbitnije : a koliko će me još malteretirati?

Jer, tu i tamo zapne mi oko za nekakova bedastoća tipa horoskopa...kao i u svemu drugom što me baš ne zanima, i tu sam površna. Ali sam skužila da me čeka tri godine sranja.
Svakojakih.

Kako je počelo - bit će da ima nešto u tome.

Samo se kalemi jedno na drugo.

Hvata me paranoja.
Jer - dogodi li se nešto dobro, k'o po pravilu poslije toga, valjda po nekakvoj kazni, što li, kreće opet sve nizbrdo.

Nije kuknjava, već činjenično stanje.


Crko bojler.
Načisto.
Umro.
Nema mu pomoći.

Osim financijske, a to znači - kupi novi.

A to neću.
Iz dva razloga.

Prvi : Zagušljivom neću priuštit taj gušt.
Drugo : nemam love.

Veš-mašina?
Kako jedno ne ide bez drugoga, i ona me malo jebucka...samo malčice.
Dođe joj tu i tamo, pa usred pranja jednostavno otvori vratašca milena i izbljuje vodu, robu i ostalo...

Neću meštra ništa ni pitat dok ne crkne defešta.

Jer znam šta će mi reć.

I tražit.

Zagušljivi je privremeno nestao iz mog života, uz pokušaj uvlačenja u moj krevet-kauč netom prije nego je otišao.
To ne bih sada opisivala, jer mi se ruke znoje.
Pa ne mogu pisat.

Zagušljivi je preuzeo taktiku okretanja ploče.
Odjednom je mio i drag i pričao bi i sve bi.
Jer mu nešto treba.
Treba mu privid obitelji, bolesniku, jer je skužio da mama ipak ima namjeru otić kad-tad.
A to njemu ne odgovara.
On bi bio razveden, a možda i ne bi, a trebalo bi sve biti onako kako si je on zamislio i onako kako on misli da treba biti.

Što je to - ja otprilike mogu zamislit u svojoj glavi, ali ne do kraja i ne mogu to verbalizirati.

U glavnom - bolesno.

Samo, što je najgore od svega, za sada se njegove ideje mogu ostvarivati.
Donekle.
Dok moram biti tu.

On bi mene vodio u salon da mi pokaže auto koji "će on kupiti, a ja voziti".
On bi mene vodio u tri p**** materine, gdje god ja hoću.
Ali "ja moram poraditi na sebi!".

Nakon svega.

Pa se sjetih:
sociopatija, psihopatija.
Već viđeno.
Prije nekih 20-ak godina isto tako je bio mio, sladak, divan i krasan dok me nije navukao u svoj brlog.
Kako sam ušla u isti, pokazao je svoje pravo lice.

Sad kada postoji realna mogućnost da kokoš napusti brlog - tupavac opet preuzima ljiga-inicijativu...

E, ne'š majci više, ne..

Taman kupio avion.
I planetu.

E, ženo draga...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ajde, ako je netko čuo slično nešto ovome, pa nek' napiše, kaže, javi, bilo što...jer ovako živim u uvjerenju da me zbilja Saturn gadno gnjavi...i da nema ovakvih priča...nigdje.

Mozak još može podnijeti neke stvari.
Ali tijelo baš i ne.

Jer je prag tolerancije daleko ispod nule.
Pa je dovoljo jedno slovo da se tijelo počne tresti.
Ne samo ruke.
Ne samo brada.

Cijelo tijelo. Od glave do pete. K'o u struju uključeno. Na 220.

Nije zgodno, poslije se osjećaš iscrpljeno i smoždeno.
Tupo.
Ne znaš u glavi posložit ni najjednostavnije informacije.
A pomoći niotkud.

Kaže prijatelj policajac koji se bavi tim stvarima - pokušali smo nedavno dokazati psihičko zlostavljanje u obitelji - nikako nam nije uspjelo...

Ma, naravno - nema masnica, nema krvi, nema lomova, ni iščupane kose...

Jer to zacijeli, kosa naraste.

Ovo drugo ostaje.

I ubija polako, ali sigurno.

Već danima samo spavam. Muskulatura ne drži.
Poznato oporavljanje nakon dužeg stresnog razdoblja. I popratne hiperaktivnosti, kada stalno moram nešto raditi, jer bi inače popiz****...i ne spavam.
Dežuram.
Zaspem sat vremena, i onda - hop!!
K'o sova.
I tako po cijele noći.
Mjesecima.
A neću sedative, nemam hrabrosti to sebi činit.

Posla mi i dalje ne daju.

Bez obzira na Sanaderove bajke.

Najjače su mi one izjave tipa: "Šta je s tobom? Ma, daaaaj, ima i gorih stvari, pa potrpi malo i onako ga nema doma...
Pa vidi, sad će ti i auto kupit!!
Pa možeš valjda toliko pregrmit...

Možeš ti to , mama, jaka si ti žena, nema beda za tebe..."
E, da.
Znam i ja da je najlakše tuđim q**** po koprivi mlatit.

U ostalom - što mi fali?
Baš sam glupa.

Imam stan. Da.
Imam alimentaciju. Da.
Mogu ići kamo hoću. Da.

I djeci je baš dobro.
Ne vučeš ih nikamo.
Njima treba mir i roditelji na okupu.
Tebe tu nitko ništa ne pita.

I ne treba da te pita.
Nisi ti ta o kojoj će netko vodit računa.
Još manje o tvojim željama i osjećajima.
Ko te jebe, draga.

Ti si ta koja mora vodit računa o tuđim osjećajima.
O tuđim potrebama.
Moraš pogodit što tko misli i u kojem momentu ćeš što reći, napraviti, pomisliti uopće.

Jer bitni su oni.
Drugi.


Djeca, ponajprije.
Za njih si odgovorna, pa makar i svojim životom.
Moraš bit zdrava da bi njih izvela.

A zdrava ćeš bit ako poradiš na sebi, jer ovakva luda i histerična, draga moja, to ne možeš.

Jesi normalna?
Ne možeš si to radit!
Daj se zaposli više!
Na bauštelu, ako treba, zima je duga, a svi nešto grade...

Ili u Italiju, nunat polumrtve za par eura...djeca će se sama snać...

Ili u Sloveniju, sobarit, a u slobodno vrijeme možeš u wellness...djeca će se sama snać...

Mislim, zbilja...još bi i birala posao...da radiš samo ujutro, da vikendom budeš doma, s djecom, i još da te plate....c c c c, jesi normalna??


Nađi stan za sebe i djecu, primoraj ga da ti plaća režije (?!?).

Nađi si nekog!

Izađi među ljude (?!?).

Alaaaa......

Ne moram raditi, jer, eto, nije mi potrebno.
Jer imam dobru alimentaciju.

Zašto se ne bi bivšem mužu koketno nasmiješila i da nam bude dobro i meni i njemu, jel'?
Ma, da.
Nije sapun, što bi rekli...zatvoriš okice, odglumiš, i poslije ti je baš lijepo.

Pod uvjetom da si lobotomiran.
I da nemaš osjetljiv želudac.
Pa da te ne tjera na riganje.

I da nisi preosjetljiv.
I da se ne osjećaš prljavo.

Jedva čekam. Jupiiii!!

Možda mu i ljubavne poruke počnem slat.

Možda se i oženimo ponovno.

Pa ću onda imat sve. Samo moram bit nasmiješena marioneta koja će se veseliti imbecilnim forama, diviti narcisoidnosti i mentalnom sklopu Zagušljivoga.
I redovito uskakati u krevetac mili, jer to je najjači uvjet dobivanja svega ostaloga.

E, kako se ono zovu one tete koje zarađuju prodajom svoga tijela?

Jebote, pukla sam.

TOTALNO.

- 09:52 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (16)
Studeni 2007 (12)
Listopad 2007 (15)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (8)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi






  • Avatar:

    http://blogexpertavatari.blog.hr/