Mama44 se ne da !!

subota, 27.10.2007.

I opet nasilje u školi...na žalost

Matulji. Mjesto iznad Opatije. Osnovna škola "Andrije Mohorovičića".
Sinoć sam gledala vijesti na kanalu Ri, opet sam osjetila gorčinu i nemoć.
Dijete, učenik 5. razreda, dečko koji živi sam sa ocem, iz čista mira napao je svoje suučenike iz razreda...navodno je imao i nožić, koristio se kišobranom, ali ravnateljica to demantira.
Škola je evakuirana, pozvana je Policija,kažu da je čak i jedan profesor koji je pokušao obuzdati dečka zaradio hematome... u ponedjeljak opet nema nastave jer je sazvan veliki sastanak sa svim strukturama...roditeljsko vijeće, učiteljsko vijeće, razne pedagoške strukture, na nivou općine i županije....

ALI.

Obzirom na to koliko se sličnih objavljenih i neobjavljenih stvari vuče po školama, na žalost, rekla bih - ništa novo. Međutim, ovo je slučaj koji se vuče od 2004. godine.
Možda se neki sjećaju, tada je isto to dijete, tada polaznik 3. razreda, sustavno maltretiralo djecu i odrasle..i nitko nije tome mogao stati na kraj iz jednostavnog razloga - kažu - što mu je otac, samohrani, usput, davao podršku.

Dijete, koje očito ima veliki problem, ide redovito u školu i tu nitko ništa ne može. Ne vjerujem da nije bilo incidentnih situacija i u međuvremenu, samo vjerovatno ne ovakvog intenziteta.

Sjećam se da su i o njegovom ocu pisali kao o agresivnom čovjeku, koji ne da da se na njegova sina pokaže prstom.

S druge strane, dečka iz naše sredine, o kojem sam jednom pisala, socijalna služba po slovu zakona, poslala je ipak u odgojno-popravni dom. Prije toga, roditelji su mu bili pod paskom...sve po redu i redosljedu.
Uspoređujući sa slučajem u Matuljima, naš malac je divno dijete.

Treća stvar, moj razvod.
Otvoreno mi je rečeno pri Centru za socijalni rad da su djeca, iako povjerena meni na odgoj i čuvanje, pod strogom paskom te službe, jer, eto, situacija je takova da ako dođe do bilo kakvih promjena u njihovu ponašanju, ja bivam pozvana na odgovornost...da ne pričam o mogućim konzekvencama...praktički su mi se zaprijetili.

Sad, pošto svi živimo u istoj banana-držani, pantagana-državi, čak i u istoj Županiji, pitam se ja tko je tu opet zakazao?
Za koga vrijede zakoni, tko vodi brigu o bilo čemu, kako se može uopće dozvoliti da jedno dijete živi sa samohranim roditeljem koji očito nije u stanju to biti? I to neskriveno, jer sredina je mala, zna se što se događa i što bi se moglo dogoditi.

Znam da sve ovo već ulazi u sferu nekih drugih odlučivanja, promatranja, psihologije, pedagogije, raznih opservacija, i moglo bi ispasti da pričam stvari na pamet...

Ali logično-naivno mi se nameće pitanje:
kako je dijete, za koje se zna da godinama ima problema u komunikaciji i prilagođavanju, moglo biti ostavljeno u školi i roditeljskom domu, a ovo drugo, za koje je trebalo samo malo napora i volje, spremljeno je u dom?

- 07:40 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (16)
Studeni 2007 (12)
Listopad 2007 (15)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (8)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi






  • Avatar:

    http://blogexpertavatari.blog.hr/