Mama44 se ne da !!

nedjelja, 07.10.2007.

ŠPORT U HRVATA....i još ponešto



Onomad, kada se vraćasmo iz Istre, po cijeloj Riječkoj zaobilaznici na svakih stotinjak metara, specijalci. Od odvajanja za Opatiju, dakle u Matuljima, pa do iznad Bakra, gdje zaobilaznica i završava. Kažu dečki da se tamo uvijek dočekuje navijače suprotnih tabora (?), svakako, čekaju ih autobusi "Autotroleja", dalo se primijetiti - starijih godišta. Tko zna zašto?

Volim sport, volim nogomet, možda više nego klasična "dobra ženica", ali, ljudi moji, ovo je da te volja prođe...to izgleda k'o da rat počinje, a ne sportski susret, Jadranski derbi...Mislim, iako smo već prolupali, pa nam je sve normalno, kako je moguće da bude normalno da sport prati TAKVO policijsko osiguranje?

Nema veze s mozgom.

Mozgom?

Televiziju nisam gledala praktički svo ovo vrijeme dok sam radila. Mogu priznat da je to jako pametno, ne filaš se bespotrebnim informacijama koje ti samo zagađuju ono malo mozga (mozga?) što ti je ostalo...Još ako ne čitaš ni novine, a i one ti prisjednu čim vidiš naslovnicu tipa "Seks na plaži" ili "Razbio pa ubio..." - ma kud li lijepe sreće!!

Elem, prilijepio mi se ipak pogled na kratku epizodu pod naslovom "Krčma Pleso". Glavni akter, glumac, vođa i faca - naravno, izvjesni ZM, kojem, ljudi moji, doslovce nitko ništa ne može...
Interesantno da nitko tu nije bio baš jako važan, niti nogometaši, još manje trener, mali Luka Modrić samozatajno i skromno prozborio je dvije riječi na presici, Marija Mandžukića, neka mi Bog oprosti, nisam baš primijetila, a ova spodoba izvela je performance kakav se ne pamti u Hrvata...Pokazivao je čovjek svoje lijepo tijelo, još ljepše manire, posilni je uredno iščekivao sa strane i pridržavao odbačenu robu, a svekoliki poltronski puk pljeskao mu je i zadivljeno gledao u njega. Prateći njegove visokokulturne pjevačke, plesačke i striptizerske sposobnosti...A on odašiljao cijelom svijetu poruku: "'Ko vas je**, ne možete mi ništa!"


Cinizam na stranu, sve je bilo OK, ipak smo mi, na žalost, postali jedna novokomponirana seljačka nacija. Kažem sve je bilo OK dok dotični "gospodin" nije počeo izvlačiti eure iz stražnjeg džepa hlača...pa ja tako ni slinave maramice ne nosim...dakle, u minuti je iskeširao za svoje svirce onoliko koliko je meni trebalo dolsovno tri mjeseca da ih zaradim.

U momentu mi se zgadilo. Zgadila mi se država u kojoj živim, zgadilo mi se novinarstvo, mediji, blagonaklono, šutljivo gledanje na ovakve stvari, a nekomentiranje. Zgadilo mi se to što uskogrudni i plitki ljudi koji žive na ovim područjima, i koji ne razmišljaju svojom glavom, vide u potezima ovoga nazovi-čovjeka, nešto veliko, vide uzor, drukaju za njega, podržavaju ga...onaj dio ekipe, BBB-a koji misle glavom i koji vide kuda to vodi, koji su se usudili prozboriti riječ protiv i kontrirati, časkom su proglašeni antidržavnim elementima i odstranjeni sa performancea kao nepoželjni.
Stekla sam dojam da "Dinamo" = ZM (o, B ože, pametne žene - shvatila je!!). Nisu tu bitni igrači, nije tu bitan sport, nije tu bitan nitko i ništa do jedne psihički nestabilne, k tome bahate, prepotentne seljačine. Koja gazi sve pred sobom da bi zadovoljila svoje niske porive.

Tu i tamo se sramežljivo oglasi HOO..ili Ministarstvo športa...ili netko tko je jednostavno prisiljen nešto reći...Sve skupa jedno veliko niš!
Ne znam . Pitam se samo kakvu to poruku i sa ovoga trona šaljemo budućim naraštajima? Kakvu to poruku uopće zbunjenim, apatičnim i frustriranim ljudima šaljemo? Kakva je ovo država? Banana-država? Ma, mislim da smo i taj izraz već odavno prevladali, mi smo nešto čega nema na ovoj kugli.

Baš me zanima : da ja, recimo, ili bilo tko od nas, običnih smrtnika, pokušamo iskazivati svoje veselje, nezadovoljstvo, ushićenje ili bilo koju emociju na ovakav način kao što je to učinio i čini dotični ZM, koliko bi vremena trebalo da se pojavi Policija, vozilo Hitne pomoći i stričeki sa bijelom košuljom dugih rukava koji se vežu odozada?

O drugom liku, koji je ustanovio da zgrada "Nade Dimić" nije kulturno povijesni spomenik jer je to stara kućerina koja se trebala već srušiti, te da je u Dalmaciji sve tvrdo, a u Zagrebu tako mekano...mislila sam drugom prilikom, ali neću...Osim ako isti odluči graditi nešto u Puli pokraj Arene....pa i nju proglasi starom zgradurinom koju treba konačno zbrisati s lica zemlje.

O poplavi mladolikih šminkera, kojima je vrhunac pokazivanja dobar, nabrijani auto, koji se trese pod decibelažom ultraturbomodernih narodnjaka, a isti ponosito drže lakat na otvorenom prozoru, bareći pri tom ushićene djevojčurke, koji padaju u trans na "tako dobre tekstove koji imaju ono nešto pa te diraju u dušu!"....o njima isto neću. Samo se pitam odakle su iznikli, jer dobar dio njih djeca su ljudi koji su odrasli na ovim istim prostorima gdje se takav plitki šund nikada nije preferirao, živjela se neka druga zabava i glazba...Ali svako vrijeme nosi svoje, važno je da se razvijamo i napredujemo.

Napredujemo?



Pantagana - pantigana, štakor.

- 10:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (16)
Studeni 2007 (12)
Listopad 2007 (15)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (8)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi






  • Avatar:

    http://blogexpertavatari.blog.hr/