Mama44 se ne da !!

ponedjeljak, 04.06.2007.

SVETI KVIRIN

...zaštitnik Grada krka.

Danas su počele manifestacije povodom obilježavanja sv. Kvirina.
Neću o njemu, vjerovatno se okreće u grobu i čupa kose negdje gore...Nije mi dan i gotovo.

Ulaz u stari dio grada Krka, Porta Pižana,dakle put koji vodi prema katedrali. Tamo dnevno sa svojim autima prolaze svi svećenici koji rade, kažem RADE u toj instituciji.
Ne ulazim u razloge, prolaze puno puta.Svaki sam u svojem automobilu.

Znam da ću radi ovoga dobiti po prstima, ali moram reći, puknut ću..

Ljudi moji, večeras je održana koncelebrirana Misa...vodio ju je mons. Jezerinac, pa se okupilo mnogo svećenika.
Lijepo, dobro, divno krasno.

No.

Takav vozni park, e, to treba vidjeti...ništa ispod Audija...i to kakvih...i to u kojem broju..Da je netko promatrao sa strane, ne znajuć o čemu se radi, komotno je mogao zaključiti da dolaze visoki državni dužnosnici...

Mislim, nemam volje komentirati.

Nije ni potrebno.

Samo znam da su sve moje svađe i svađice sa svećenicima, otovreno pokazivanje nezadovoljstva nekim njihovim ponašanjima, do sada bile samo na nivou, ajmo reći, peckanja. Razmjene mišljenja.

Nakon danas viđenoga, ta institucija - kažem institucija, jer ne poistovjećujem vjeru i službu ljudi koji u njoj rade, nikada i nikako - za mene je nešto što se definitivno srozalo u mojim očima. Do kraja.
Znam da smo svi mi prvenstveno ljudi, ali meni je bilo muka.

Ne radi ljubomore, i onako je netko jednom rekao da treba dati "svakom prema potrebama"...nego mi nije jasno...Ništa mi više nije jasno.


Cijenjena gospodo, znam da čitate moj blog, i to već poduže vrijeme.

Tko ima oči, nek vidi; tko ima uši, nek čuje.

Ako je moguće.

- 21:44 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (16)
Studeni 2007 (12)
Listopad 2007 (15)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (8)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi






  • Avatar:

    http://blogexpertavatari.blog.hr/