< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Sweet, cool...only for me-the supergirl...



Hey yo people. Ja sam Hana. Živim u Zagrebu i idem u jednu od najboljih ali i najusranijih škola u Zagrebu-Laginjinu. Za one nepismene to je O.Š. Matko Laginja. Idem u sedmi razred, točnije 7.c. Moja msn adresa je hana_coolerica@hotmail.com i očekujem da se netko javi. Pussek. Javite mi se na msn!

Upišite se u moju knjigu gostiju!
View my guestbook

Moja email adresa je hana_ivana@yahoo.com a hotmail, tj. msn adresa je sweety_hanchy@hotmail.com
Javite mi se!!!

Hey! Učini to!!!

Glasaj za moj blog(supergirl121.blog.hr) na www.croblogeri.com


Create your own message at BlingyBlob.com


Posvojila sam virtualnu životinjicu, točnije peseka. Zove se Lucy:


adopt your own virtual pet!



A pošto imam hrčka koja mi je najdraža osoba na svijetu stavit ću i nju. Dobro došla na moj blog beba Ela!!!


adopt your own virtual pet!



P.S. Moja beba Ela je bijela sa crnom glavicom i crnim mrljhama po tijelu. Pošto u bunnyhero labsu nemožeš kombinirat dvije boje zaključila sam da ju je najbolje stavit ove boje.

My chatbox...







Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Emči-moja supich frendica...ide samnom u razred
Čulica

Slikice...moja duša...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 22.01.2007.

Hy! Supergirl se nije dugo javljala...morala je spasiti svijet!!!

Hey hey najdraži ljudi moji. Šta ma, ha? Vjerojatno su neki od vas uvrijeđeni zato kaj nisam duugo pisala ni komentirala. Ovog puta imam dobar razlog. Vratila sam se doma tek u nedjelju (onu prije 8 dana). Kanila sam tada napisat post al sam onda shvatila da imam par vježbenica praznih i hrpetine zadaća. Morala sam se bacit na posao i zagrijat stolicu. Bar sam se svega toga rješila.

Počela je dakle, prije tjedan dana, škola. Kako ja mrzim tu ustanovu, Bože. Bilo je sigurno lijepo živjet kao seljak prije doba Marije Terezije. Tada u Hrvatskoj nije bilo obavezno ič u školu...blago toj djeci. Makar ne mogu reči da su kasnije završili kao bogati zemljoposjednici li tako nešto. No ko će se sad zamarati sa prošlošću, bitna je budučnost.

Danas sam u školi zaradila 4 iz matke. SLučajno sam krivo prepisala jedan zadatak i eto! Moja mi je draga profesorica uvalila 4, a da nije ni htjela poslušat moju ispriku kao sam umjesto 30 napisala 3. Oh moj Bože. Ta bi napša profesorica trebala više iskazivat malo suosječanja...il nas bar pohvaliti, a ne samo prigovarati. A čovjek bi rekao da je postala suosječanija otkad joj je umro muž ali ne, ona je baš drska i stroga. Draga profesorice, imam jedan savijet za vas: povežite se malo više s učenicima. Razumijte ih, pokušajte im pomoći. Izgubit ćete status jedne od najgorih profa na školi.

E sad se više neću petljat u školu....previše u ovom postu posvečeno je njoj. A samo mi kvari život.

Dosadno mi je...idem si mail provjetit. Sve ću vas užasno iskomentirat...čim uhvatim vremena. Pussek!

mahwavemahwaveroflhrvatskaheadbangsmijehpuknucupartyludzujonutmahmahmahmah

- 14:36 - Šta kažeš na ovo? Komentari ovdje, molim =)! (25) - Ako želiš imat pismen dokaz da si bio na mom blogu klikni tu... - # (to je nešto zvano permalink)


četvrtak, 04.01.2007.

Yo people!

Hey, hey, hey ljudi! Što ima u vašem ludom svijetu?! E...kod mene nema baš ništa pretjerano zanimljivo. Evo par zanimljivosti koje su mi se dogodile u 2007. godini:

1.počela sam pisati dnevnik
2.danas sam bila na klizanju, bilo je ludo
3. sutra pak opet idem na klizanje
4.posvađala sam se s frendicom, neću ju ogovarat al mi fakat nikad očito nije bila prava frendica...
5.dobila sam nadu da ću u 3. mjesecu dobiti zlatnog retrivera ili mopsa
6.dobila sam kaput, presladak donji veš iz bennetona (onaj crveni, na kojem piše together...forever: grudnjak, gaće, potkošulju i spavačicu)
7.opet sam se super sprijateljila s Emom
8.počela čitati Harryja Pottera na engleskom
9.idem u Katschbrg na skijanje...u super hotel

E...to je to...idem ja sad...napisat ću jedan duugi post sutra...prije skijanja...pussek svima! Bye!

- 21:28 - Šta kažeš na ovo? Komentari ovdje, molim =)! (41) - Ako želiš imat pismen dokaz da si bio na mom blogu klikni tu... - # (to je nešto zvano permalink)


ponedjeljak, 01.01.2007.

Prvi dan 2007. godine

Jeej! Danas je prvi dan nove 2007. godine. Ja sam, recimo, danas počela pisati dnevnik. Napravila sam u njemu i listu onoga što želim u 2007. godini i čega ću se odreči. Ja ću se odreći jedne jaako grozne navike (bar ću probat) al neću reč koja je to navika. Oni koji me poznaju znaju kaj je to...

Ova 2007. godina bila je za večinu nas sretna, no za neke je bila tragična. Recimo, vješanje Saddama Husseina. To je sigurno bio tragičan događaj...a pogotovo za cijelu njegovu obitelj. Snimku njegovog vješanja može pogledati na ovoj stranici(klikni tu). Evo cijeli članak:
Bivši irački predsjednik pogubljen je u vojarni iračke vojne obavještajne službe u Kadhamiyi, na sjeveru Bagdada.
"Otvor na podu se otvorio i njegovo je tjelo je smjesta palo u rupu. Bio je mrtav u trenutku", izjavio je Sami Al-Askari, suradnik premijera Nurija al-Malikija.
Na mjestu pogubljenja nije bilo stranaca, kazao je savjetnik za nacionalnu sigurnost Moffaq al-Roubai. "Amerikanci su ostali izvan mjesta pogubljenja", kazao je al-Roubai.
Prema njegovim riječima, Sadam se nije opirao.
"Popeo se mirno na vješala bez da je išta rekao. Bio je odlučan i hrabar. Imao je uz sebe primjerak Kurana i zamolio da ga pošaljemo jednoj osobi. Ljudi su zapisali ime te osobe i obećali da će Kuran stići do primatelja", ispričao je al-Roubai.
Prije nego će mu staviti omču oko vrata, Sadam je odbio da mu se stavi kukuljica. Prije omče, oko vrata mu je stavljena crna marama. Sadam je i tada bio miran, nije pokazivao znakove panike, nervoze ili straha. Ruke su mu bile zavezane na leđima. Te su scene prikazane na televiziji ali ne i samo vješanje.
Prema riječima suca Mounira Haddada, njegove posljednje riječi su bile upućene iračkom narodu koji je pozvao da ostane ujedinjen i da ne vjeruje šijitskoj koaliciji na vlasti, da bi, u krajnjem prkosu, poručio: "Nikoga se ne bojim".
Smrt je službeno proglasio liječnik Jawad Abdul-Aziz Al-Zubaidi
Identitet krvnika nije objavljen. Tijelo Sadama Huseina moglo bi biti predano "njegovoj obitelji kako bi se obavio ukop", kazao je al-Roubai.

Ja mislim da je to bolesno. I to jako. Trebali bi onda Bushu sudit za stotine tisuča ubijenih Iračana,za podjeljen narod, za uništenu zemlju. Idiot Bush nije mogao sačekati mirnu smjenu vlasti na mjestu američkog predsjednika koja će uslijediti na slijedećim predsjedničkim izborima,pa se je odlučio na ovakav barbarski način očajničkog pokušaja spašavanja fotelje za nekog drugog republikanca,ali samo je pogoršao situaciju.Kvocijent inteligencije mu je očigledno dosta nizak. Al to je tak odurno. I to u doba mira, veselja i radosti na takav način završit čovjekov život. To jednostavno nije OK. A Bush koji je kriminalac isto ko Saddam il Bin Laden valja se u lovi i usput uništava svijet i svoju državu. Fakat je ovaj današnji svijet loodost!

Ajme meni dosta o politici. Nemogu ja ulazit u to. Bljuje mi se od same pomisli na politiku...ma užas. Svima sretna nova 2007. godina, puno zdravlja i veselja i ispunjenih želja!

Eto ja se odjavljujem. Hana is out!

OBAVEZNO GLASUJTE NA MOJOJ ANKETICI!

- 12:08 - Šta kažeš na ovo? Komentari ovdje, molim =)! (43) - Ako želiš imat pismen dokaz da si bio na mom blogu klikni tu... - # (to je nešto zvano permalink)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.