prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Sweet, cool...only for me-the supergirl...



Hey yo people. Ja sam Hana. Živim u Zagrebu i idem u jednu od najboljih ali i najusranijih škola u Zagrebu-Laginjinu. Za one nepismene to je O.Š. Matko Laginja. Idem u sedmi razred, točnije 7.c. Moja msn adresa je hana_coolerica@hotmail.com i očekujem da se netko javi. Pussek. Javite mi se na msn!

Upišite se u moju knjigu gostiju!
View my guestbook

Moja email adresa je hana_ivana@yahoo.com a hotmail, tj. msn adresa je sweety_hanchy@hotmail.com
Javite mi se!!!

Hey! Učini to!!!

Glasaj za moj blog(supergirl121.blog.hr) na www.croblogeri.com


Create your own message at BlingyBlob.com


Posvojila sam virtualnu životinjicu, točnije peseka. Zove se Lucy:


adopt your own virtual pet!



A pošto imam hrčka koja mi je najdraža osoba na svijetu stavit ću i nju. Dobro došla na moj blog beba Ela!!!


adopt your own virtual pet!



P.S. Moja beba Ela je bijela sa crnom glavicom i crnim mrljhama po tijelu. Pošto u bunnyhero labsu nemožeš kombinirat dvije boje zaključila sam da ju je najbolje stavit ove boje.

My chatbox...







Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Emči-moja supich frendica...ide samnom u razred
Čulica

Slikice...moja duša...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 05.12.2006.

Şupergirl zakazala...zaliven

Ej najdraži blogeri...što ima?
Ja se ubijam!! Pisali smo test iz fizike...prošli četvrtak...i sad sam saznala rezultate...MA JEBOTE DOBILA SAM 3 IZ FIZIKE. I to sad, na kraju polugodišta...i sad mi je prosjek 4.25 pa moram u još 2 petice da bi ju prošla s 5...i to me ubija! Nije to fer! Jednostavno nije fer! I to se baš meni moralo dogodit....
Al danas je ipak dobar dan (i to začudo) jer imam nastup iz plesa. Imam ga i sutra...i to pred Bandićem i još puuno poznatih...tam u domu sportova...jeej...bit će baš zakon....obožavam plesati...
Nema vremena više za pisanje...moram na nastup...i na nagovor moje najdraže Mik reči ću vam da sam ja ona curka kaj je imala blog take2.blog.hr
I sad moram ić...see ya...bye!

- 13:54 - Šta kažeš na ovo? Komentari ovdje, molim =)! (16) - Ako želiš imat pismen dokaz da si bio na mom blogu klikni tu... - # (to je nešto zvano permalink)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.