nedjelja, 03.07.2005.

ŠUPAK

Ko je glavni?

Svi organi u tijelu se sastali da odluče ko bi triba bit glavni.

"Ja bi triba bit glavni, " kaže mozak, "zato šta ja upravljan svim sistemima
u tijelu, pa bez mene ne bi ništa radilo".

"Ja bi tribala bit glavna" kaže krv, "zato šta je prenosin kisik svuda
po tijelu, pa bi bez mene sve propalo."

"Ja bi triba bit glavni, " kaže stomak,"zato šta ja procesiran hranu i
dajen svima vama energiju."

"Mi bi tribale bit glavne" kažu noge, "zato šta mi nosimo tijelo di god
triba ić."

"Mi bi tribale bit glavne" kažu oči, "zato šta mi omogućujemo tijelu da
vidi kuda ide."

"Ja bi triba bit glavni, " kaže šupak, "zato šta san ja odgovoran za izbacivanje
govana."

Svi dijelovi tijela su mu zavarili i izvriđali ga, tako da se on naljutia na njih i stisnia svoje
guzove najčvršče šta je moga

Nakon par dana, mozak je ima ubitačnu glavobolju, stomak
je nateka, noge su bile klimave, oči vodenaste a krv je postala toksična.

Svi su odlučili da bi šupak triba bit glavni.

Poruka priče je?

Šupci uglavnom šefuju.

| 16:28 | Komentiraj (16) | Print this! | #

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


>>O čemu se, ka ,radi<<
komentari na svakave gluposti u svitu i hrvatskoj, te još puno lipih pizdarija