< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

Ime: Dijana
Prezime: nevažno...
Nadimci: Lady, Fekić
Mjesto: Nedelišće
Škola: ETŠ, 3. ht
Datum rođenja: 18.07.1990.
Hobi: ples
Kaj slušam: THOMPSON i ništa drugo


Ime: Marko
Prezime: Perković
Nadimak:
Thompson ( po pušci koju je nosio tijekom rata )
Datum rođenja: 27.10.1966. u Čavoglavama
Obitelj: supruga Sandra, dva sina, Ante i Šimun i kćer Diva Marija
Zaštitni znak: medaljon svetog oca Benedikta
Bend: Tomislav Mandarić - gitara
Damir Šomen - bubnjevi
Fedor Boić - klavijatura
Damir Lipošek - gitara
Tiho Orlić - bas i vokal
1. pjesma - Bojna Čavoglave, 1991.

Bio je u vezi s Danijelom Martinović, ali taj brak raspao se nakon 3 godine.

Slike s koncerta - Maksimir; 17.06.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi koje redovito podsjećujem:

Sindi njami
Mateja smijeh
Marinchy cerek
Ines eek
Elena dead
Marta yes
Nina i Kika cool
Tonia wave
Barbara smijeh
Maja Maučec yes
Anna-F1 rofl
Malo o zdravlju wave
plavuša mah
misscurly party
zapisano u vremenu belj
kraljica mah

THOMPSONOVI FANOVI - moji prijatelji

Josipa
Ludi ja
HOS fan
domoa
Bog i Hrvati
Hrvach
Martina-RI
BowWow
Tonka
Slavonac iz Frankfurta
Barbara-fan MPTa
Lijepa nasa domovina
Gene213
Čorka
kid17du1
Mario17
Lovranka
Thompson831
Barbara
domovina u srcu
in principio..
Dajana
kikaworld


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Thompson 4 ever

Tamo gdje su moji korijeni

Podiglo se sunce i toplinu prosipa
a jutro mi nosi miris milja gorskoga,
pa se sjetim zlatnih suza punog vremena
bio sam k'o divlji vjetar svih tih godina.


Kada čujem naše pjesme krv u meni vri
to je ljubav što u duši godinama zri,
i dok vrijeme ide tu sve jače pripadam
neću svoje lice kriti samo jedno znam.


Bog će uvijek svakom dati
samo treba vjerovati,
biti Božjeg lica slika
posijati gdje si nika.


Tamo gdje su moji korijeni
što ljepota živi u meni,
tamo nosim svaku pobjedu
svojoj zemlji, svome narodu.


Odvest ću te u davninu moje radosti
od izvora sreće pokraj rijeke mladosti,
nek' nas nebo blagoslovi snove ostvari
i sinove sokolove da nam podari.


Tamo gdje su moji korijeni
što ljepota živi u meni,
tamo nosim svaku pobjedu
svojoj zemlji, svome narodu,
svojoj zemlji, svome narodu.


Svojoj zemlji, svome narodu,
svojoj zemlji, svome narodu.


Nosim svaku pobjedu.

Diva Grabovčeva

Bila jednom u tim davnim danima,
Grabovčeva lijepa kći,
gdje iz kamena voda teče
na Hercegovu tlu,
gdje iz kamena raste cvijeće
u sjećanje na nju.


Dušman tuče, mlado tijelo ubija,
u oku joj gasi nevin sjaj,
molitva je na usnama,
bila joj za kraj.
Umre tijelo, al' duša ode
u Gospin zagrljaj.


Diva, Diva Grabovčeva,
zauvijek na nebu sja.
Teče voda Hercegova,
tamo gdje bi njezin kraj.


Pogledaj u oči našim ženama,
i kad vidiš jedan divan sjaj,
to je Diva Grabovčeva,
još je ona živa znaj.
Teče voda Hercegova,
tamo gdje bi njezin kraj.


Diva, Diva Grabovčeva,
zauvijek na nebu sja.
Teče voda Hercegova,
tamo gdje bi njezin kraj.


Surovo je ovo vrijeme, ljudi zli,
vlada opći nespokoj,
ja se osjećam bolje kada pjevam ti o njoj,
o toj ženi, čistoj, hrabroj,
Divi Grabovčevoj.


Diva, Diva Grabovčeva,
zauvijek na nebu sja.
Teče voda Hercegova,
tamo gdje bi njezin kraj.




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Čavoglave


Za Dom - spremni!


U Zagori na izvoru rijeke Čikole,
Stala braća da obrane naše domove.


Stoji Hrvat do Hrvata, mi smo braća svi,
Nešete u Čavoglave dok smo živi mi!


Puče tomson, kalašnjikov a i zbrojevko,
Baci bombu, goni bandu preko izvora!


Korak naprijed, puška gotov s', siju pjesmu svi,
Za dom braćo, za slobodu, borimo se mi.


Čujte srpski dobrovoljci bandu četnici
Stići će vas naša ruka i u Srbiji!


Stići će vas Božja pravda to već svatko zna
Sudit će vam bojovnici iz Čavoglava!


Slušajte sad poruku od Svetog Ilije:
Nećete u Čavoglave, niste ni prije!


Oj Hrvati, braćo mila iz Čavoglava,
Hrvatska vam zaboravit neće nikada


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Thompsonova obitelj


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Diva Marija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MPT, Petar Šimun i Sandra

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
svih petero

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OSTALO

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bend

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




 

[četvrtak][03.07.2008.]

Španjolska

E moj narode!!!

Da krenem..nisam pisala posta – ni sama ne znam kak dugo…nije bilo vremena, a bila sam ja i u Španjolskoj na maturalcu…bilo je ovako:

- krenuli smo 23.06.2008. u 23:00h i vozili se do Verone. Tamo smo imali razgled Julijine kuće, grada, a vidjeli smo i arenu koja se obnavljala. Nastavili smo put do Cannesa.
- U večernjim satima dolazimo u Cannes i smještamo se u hotel Pierre & Vacances. Hotel je genijalan, lijepe sobe, a još ljepši pogled..ako imate priliku…samo idite, ne bu vam žal..pa smo na kraju večer proveli u kupanju na Azurnoj obali.. :)
- Ujutro smo imali doručak u obližnjem restoranu: Africa Queen ( hrana – BLJEK!! ) meni se osobno nije dopalo..ali kaj bumo..ne? morali smo papati da ne bumo gladni..jedino imaju finoga kruha..haha
- Dalje smo krenuli prema Lloretu, ali smo usput išli u Figueras u muzej Salvadora Dalia.
- Dolazimo u Lloret de Mar na večeru. Smjestili smo se u hotel i išli na spavanje ( kako tko ).
- Sljedeći dan imali smo slobodno prijepodne pa smo išli na kupanje na španjolsku plažu ( haha ). Poslijepodne odlazak u svetište Montserrat gdje sam kupila par sitnica – svakome po nešto – i na kraju na čarobne fontane. E, to je nešto…u ritmu glazbe fontane se igraju i mijenjaju boje…genijalno…stavit ću slike
- U petak nakon doručka imali smo cjelodnevni izlet u Barcelonu. Bili smo na stadionu NOU CAMP, vozili se kraj parka kaktusa, išli u razgled Sagrada Familie, katedrale, zatim neki su išli ( a tu sam i ja ) u akvarij…wow…morski psi plivaju iznad tvoje glave..razne velike ribe..krasno…šetali smo se po najdužoj ulici – La Ramblas Catalunas.- Subotu smo započeli kupanjem na plaži…nakon toga na ručak i odlazak u Marineland..to preporučujem svima koji vole zabavnme parkove…dupini ( ja ih obožavam ) izvode predstave, kao i tuljani i ptice – papige are..zatim smo bili na viteškim igrama…genijalno..samo pile nije bilo baš fino..nije to hrvatski proizvod tako da…hah..a taj smo dan završili gledanje plesa FLAMENCO…super…treba to znati…svaka im čast
- Nedjelja je brzo prošla..išli smo u Nicu, sa zaustavljanjem u parfumeriji u Grassu. Mmm…svakoj ženi tam će biti lijepo..100%.. nakon dolaska u Nicu smo išli na večeru i u razgled Monaka i Monte Carla.
- Ponedjeljak – idemo doma…svi smo jedva čekali da vidimo svoje..

I tako je prošlo moje maturalno putovanje..sada slijede slike…pa se čujemo…
p.s. – ja nerem pogledati svoje komentare…ne znam kaj je to..vi možete? Odgovorite mi na mail jer komače ne bum vidla… dijana555@net.hr

Lady* vas sve voli…

Image Hosted by ImageShack.us
Montserrat

Image Hosted by ImageShack.us
čarobne fontane

Image Hosted by ImageShack.us
katedrala

Image Hosted by ImageShack.us
ja u parku

Image Hosted by ImageShack.us
stadion F.C.B.

Image Hosted by ImageShack.us
moj razred na crvenom tepihu u Cannesu

Image Hosted by ImageShack.us
ja u Cannesu

Image Hosted by ImageShack.us
hotel u Cannesu

Image Hosted by ImageShack.us
Flamenco plesačice









[ 18 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>