sunlight

31.05.2008., subota

Možda nikada...

Image Hosted by ImageShack.us

Možda nikada saznati nećeš
koliko si puta
ušla tiho na prstima
u moju sobu
dok plovio sam
nekim dalekim morima snova,
nježno me takla mekoćom
svoje nježne ruke,
tek da shvatim da si tu
u mislima mojim,
spustila se nečujno
i prošaptala mi:
Probudi se,
tu sam pored tebe,
uzmi me za ruku,
povedi me negdje daleko,
želim da sam s tobom,
tako jako želim
u nježnom zagrljaju
lagano koračajući
tiho bez glasa,
samo toplim dodirom spojeni,
da prođemo ispod duge
i poželimo skupa
jednu želju...


Jednom da se probudimo,
otvorimo oči
i shvatimo da samo
nastavljamo budni sanjati
san koji već dugo dugo sanjamo...

- 13:04 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Website Counter


Komentari On/Off

Nešto o meni

Ne volim nešto posebno da govorim o samom sebi, kažu da je to skromnost... možda je... da li je to vrlina ili mana, ne znam... nekada je dobro ne isticati se, pustiti drugima da sude o nama, da nas gledaju svojim očima... mislim da nije potrebno govoriti o samom sebi, neka to govore drugi, ali isto tako i naša djela, naš karakter, naša razmišljanja, shvatanja...
Ali, pošto se ipak na neki način treba predstaviti, evo reću ću da sam muškarac koji je već dobro zagazio u zreliju dob života, odavno prebacio 40... neki bi rekli najbolje godine, pa možda i jesu... sada se nekako najbolje osjećam, dosta je toga iza mene, dosta iskustava... lijepih, radosnih... ali i onih koji to baš i nisu... ipak ne mogu reći da sam nezadovoljan svojim životom, sretan sam, osjećam se dobro, osjećam se mladim... zapravo i ne brojim godine, ne obraćam pažnju na vrijeme, puštam ga neka teče... želim da u svakom danu pronađem nešto lijepo, nešto radosno, nešto što će mi učiniti svaki dan vrijednim življenja... A ovo je jedno mjesto koje mi već sada puno znači, volim da sa svima podijelim svoje misli, poglede na život, iskustva, shvatanja... jednom riječju prijateljstvo...

O sreći

Mnogi pogrešno misle da okolnosti oblikuju osobu. To nije istina. Okolnosti otkrivaju osobu. Okolnosti nas ne određuju; one predstavljaju našu jedinstvenu biografiju, sačinjenu od prepreka koje moramo prevazići, iskušenja s kojima se moramo suočiti, ali i prilika za osobno usavršavanje. Naš uspjeh, kao ljudskih bića, ne leži u materijalnim dobrima koje smo stekli ili uspjesima koje smo postigli, već u načinu na koji se nosimo s onim što imamo i suočavamo se s izazovima, kako unapređujemo svoju jedinstvenu biografiju i tranformiramo je u život ispunjen ljubavlju.
Svima nam je data mogućnost da oblikujemo svoju sudbinu, učinimo svoj život čarobnim i božanskim, oslobodimo svoju svijest uticaja ega, a kao vrhovni cilj odredimo ljubav. Ali da bismo to postigli, moramo postići unutarnju ravnotežu i sklad. Sreća nije kraj put, već početak. Zadovoljstvo doprinosi unapređenju našeg duhovnog života.
dr Vejn Dajer

Uvijek ću rado pogledati...