< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (11)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (7)
Listopad 2006 (9)
Rujan 2006 (13)
Kolovoz 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

...neopisiv blog..ili sto je autor htio reci :))..

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


ponedjeljak, 06.08.2007.

...balkon..

Imala san balkon.Balkon s kojega san svako jutro gledala zaljev kako se budi,kako otvara se skoljka koja u sebi krije Cres,Vela vrata,Krk,Rijeku do Urinja,Preluk sa surferima,ruzno kockasto zdanje Ambasadora,ljetnu pozornicu koju je samo dijelom zaklonilo veliko drvo no jos uvijek sam mogla vidjeti i cuto sto se na njoj dogadja,beton na Slatini,plazi koju su 'modernizatori' moderno nagrdili,..vidjela san svaki regatni start Galiole,pune spinakere opatijske regate,drvene jedrenjake sa harmonikom i turistima,jahte koje su trazile marinu u Icicima, ..vidjela san sunce koje se zorom budi,vidjela san noc i zaobilaznicu Vrata Jadrana,vidjela san svoje more i cekala ponovo svako jutro da sve to vidin opet. I gledala san..Imati takav balkon,takav prozor podno kojeg raste tresnja sa zutim plodovima,je izuzetno.Imati balkon sada vidim je i privilegija.Naime na ovom velikom otoku malo je kuca koje imaju balkon.
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-05
Prostrane kuce,ta divna arhitektonska zdanja imaju katove,imaju krasne volte i rotonde,vrtove poput malih botanickih aranzmana,imaju fontane,viktorijanske elemente no veoma rijetko vidjeti cete balkon na katu.Verandu da,no balkon ne..
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-05
Nedavno sjedili smo u dnevnoj sobi nasih prijatelja-nepusaca i kada sam htjela izaci u vrt sa svojom kavom da zaplim jednu,on izusti - pa hajde na nas balkon.Iza teskih zavjesa i draperija,ugledah balkon..Balkon,ljudi moji dragi!!!!Stojin na balkonu iako pogled koji ocekivah nije nimalo nalik onome kojeg nosim medju sivom masom vijuga.No ipak balkon,elemenat nekoliko metara iznad temelja kuce,ogradom na koju mores dignuti noge dok se zavalis u stolac,ogradu na koju se mores naslonit i bulji u zeleno prostranstvo ovog brezuljkastog dijela grada.
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-05
Oni na svojem balkonu nemaju zice ni spage za vjesanje robe,onih silnih rucnika i sarenih pidjama,nemaju cvijeca jer cvijece raste u vrtovima ogradjeno zivicom..ali imaju balkon.Mozda malo ljubomore niklo je u meni ali nakon posmatranja ulice,zelenila i ostalih kuca skrivenih u njemu,proslo me..Za svoj balkon morali su traziti posebnu dozvolu,posebnu dokumentaciju kojomj nece narusiti privatnost susjeda koju bi mogli oskrnaviti sa svojeg balkona.Dakle nema virenja,nema spijunaze,nema voajerizma..Balkon mora gledati na cestu,nikako u susjedne prozore.Balkon je nadredjen zelenilu i ne smije sputavati rast bilo kakvog drvca u blizini kojeg isto ukoliko pozelite obrezati morate uljudno ispuniti formular.
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-05
Jedino sto sunce prije izlazi :))) s obzirom na vremensku razliku od 8 sati naprijed,kada ja prije docekam slijedece jutro no vi :))Sunce koje skilji potpuno je jednako onome sto nekada gledah sa svojeg balkona,prepunog cvijeca,oslikanog zida sa suncokretima,malim spremistem za boje i stalkom za slikanje...Moji prijatelji imaju balkon skriven iza zavjesa.Ni ne sjete se na nj.Ne izlaze na balkon sputani cjelodnevnim radnim vremenom,obvezama kasno poslijepodne,djecom koja istovremeno dolaze iz skole gladna i zedna,aktivnostima na koje ih treba odvesti jer su udaljenosti ogromne i ne mogu sami autobusom a kamoli pjeske stici...Imaju balkon na kojem ne sjede i ne piju kavu s nogama na ogradi.
Zivim u prekrasnoj kuci,prekrasnom prostornom zdanju,komfornom i nadasve ugodnom.Imamo terasu i vrtak koji pocinje zeleniti,ima zelenila pred kucom,lavande i kamelija jednakim onim u opatijskom parku,ima mjesto gdje mogu vjesati posteljinu iz Ikee..ali nema balkon..Moje slike nosim sa sobom.Nove slike i sve ono sto me podsjeca na njih dolazi mailom,dolazi razglednicama,pismima,dolazi u kad Gogoo odlazi na svoje avanture nasim zavicajem i kad ostavi mi sliku Moscenicke Drage bas kao u proslom postu..dolazi sa vama koji svojim rijecima nadomjestak ste onome sto nosim u srcu..
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with DSC-P120 at 2007-08-05
VI STE MOJ BALKON..BAS VI DRAGI MOJI PRIJATELJI..MOJ MALI ZALJEV PRIJATELJSTVA ZA KOJEG SE DRZIM POPUT OGRADE MOGA BALKONA..HVALA VAM..
Hvala mojem malom bratu koji je visi od mene sto mi salje slike sa prozora,mamina vrta,tatina nova auta,svih onih ljudi za kojima suze oci..



| komentari (20) | print | # |

<< Arhiva >>