< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (11)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (7)
Listopad 2006 (9)
Rujan 2006 (13)
Kolovoz 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

...neopisiv blog..ili sto je autor htio reci :))..

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


nedjelja, 24.06.2007.

..zasto sunflower..??

..odakle nam imena za blog,za nase kompjutorske dnevnike,za nasa mala ogledala u kojima ostavljamo dijelove nasih zivota,fragmente nasih djela,poneki osjecaj,dozivljaj ili samo trenutno stanje ..a sve to poput nekog ventila,ventil koji eto privlaci nama drage ljude,blogere koji se "prepoznaju" po slovu..Uglavnom ono sto prvo padne na um bude i nosioc imena,no nekada upravo ono u cemu se nekako i ogledamo ostane kao naslov koji tada klikamo,kojeg tada svakodnevno iscitavamo ne bi li saznali kako su proveli dan ostali,sto ih zaokupira,sto ih ljuti ili naprosto sto ih veseli,...a veseli ih..oooo da..to izuzetno bogatstvo druzenja kroz sliku i rijec donosi u potpunosti veliko zadovoljstvo.Nekima i prijateljstvo koje se apsolutno moze mjeriti sa onim sklopljenim prijateljstvima u realnom zivotu.
Image Hosted by ImageShack.us

U vrijeme kad sam odlucila poceti i ja sudjelovati u dotad meni imaginarnom i zaista virtualnom svijetu, pisala sam (nije mi za pohvalu al je dobro placeno :)) ) u zutim tiskovinama lijepe nase,o musko zenskim odnosima, o sladunjavim temama koje uglavnom ciatju se pod frizerskim haubama, o onome sto je vec toliko puta izreceno a opet uvijek citano iako smatrano bedastocama...Erotika,sexualnost,zenska ljubomorna psiha,muska neobjasnjiva posesivnost..samo neke su od tema koje sam redovito (pod pseudonimom naravno hehe) iz prikrajka promatrala kako moje frendice analiziraju ne znajuci da upravo njihova najbliza prija to i pise. :))
Tada krenuh sa radnim naslovom BELLY DANCER, s obzirom da je trbusni ples nekakva moja potajna zelja,neki neostvareni san, nekakav unutrasnji poriv kojim sam i svojem tijelu htjela dati kreativni odusak...(bez smijuljenja molim!!!)
Image Hosted by ImageShack.us

Nekako mi se cinilo da izabravsi taj naslov doci ce do kosenja sa jednom od stranica gdje sam objavljivala svoje fotke (uspjele ili neuspjele ali mojeeee) ili ce netko ugledavsi takav naslov i prilozene fotke pomisliti kako se radi samo o prepiski iz tjednih listova..te krenuh dalje u pisanje bez objavljivanje tekstova koji su se gomilali i imali vec predvidjen datum negdje,za objavljivanje,ovdje ili bar u nekim novinama koje bi to i platile..ipak mi svi radimo za novac zar ne? :))
Image Hosted by ImageShack.us

Krenuh sa svojim hobijima..sakupljac sam andjela - njihovih figura,slika,knjiga o njima,sve ono sto nosi imalo znak tih duhovnih bica,djecjih lica i sjajnih krila..no gomila takvih blogova vec je nosila bar takav dizajn ako ne i naslov..nadalje obozavam suncokrete...suncokret je cvijet koji je preplavio moj dom,slikom,aranzmanima,statuama,ogradama,muralima na balkonu..suncokret je cvijet koji iako je znalo biti oblacno sto u vremenu sto u osjecaju,nosio je uvijek sunce k meni,bas kao i ja sama koja nikad ne dozvolim (bar ne vise od jedne minute) da crni oblak prekrije moje lice,moj dom,ljude oko mene..
Image Hosted by ImageShack.us

Cvijet,stasit,postojan,sa krunom latica,oduvijek je meni ostavljao dojam kraljevskog cvijeta,cvijeta kojeg tek tako ne beres po livadama, kojeg je u primorju i tesko naci,no kojeg ukoliko posadis uvijek ce ti donijeti cvat,pogled koji zraci toplinom,osjecaj kojeg malo koji cvijet donese meni..
U sufloweru sakrivaju se i moji inicijali,u sunfloweru pronasla sam upravo ono sto sam htjela,u sunfloweru ostala je Sun,Suncica,Sunek,..nadimci koji uvijek donesu dobar feeling,..feeling da je upamcen po lijepome i dobrome bas onako kako sam i zamsiljala..Tada su i objavljeni prvi postovi..odlaskom iz domovine spremila sam polovinu tekstova a pocevsi pisato odavde,pocela sam i pisati drukcijim temama,one koje ce sada pokazati kako dozivljavam ovaj zivot ovdje,kako je poceo zivot na ovom otoku kojeg smatram drugim dijelom i novim pocetkom sto i jest.
Image Hosted by ImageShack.us

I sad da mi vise nitko ne kaze kako ne pisem o sebi!!Trudim se ne biti dosadna,iako mislim da je moj zivot sve samo ne dosada..mada znam udaviti...uff jako znam daviti..skoro kao vas sada..:))
Odakle vama vas radni naslov bloga,zasto bas on,nemojte reci da je slucajno...ne ne..svako zasto ima svoje zato..bez razloga se dogadjaju one stvari koje ne znamo objasniti..a vi to znate..sigurna sam ..



| komentari (16) | print | # |

<< Arhiva >>