< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (11)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (7)
Listopad 2006 (9)
Rujan 2006 (13)
Kolovoz 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

...neopisiv blog..ili sto je autor htio reci :))..

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


utorak, 19.06.2007.

sun..flower loves u ...

eto,malo se izjadah,malo ceprkah po starim dizajnima,malo po slikama koje volim nekad vidjeti i sjetiti se pocetaka,tamo negdje...Ponekad dobijem laganu 'kritiku' da nikada ne pisem o sebi, no postojali su mnogi postovi koji su upravo u svojim pricama govorili i fragmentirali bas mene..pa time donijeli na blog jednu malu sliku cvijeta koji se eto jos uvijek okrece suncu koje polako nestaje u vjetrovitom gradu.
Image Hosted by ImageShack.us
Lijepo je kad znas pisati o sebi direktno i naprsto se divim nekim blogerima koji su to uspijeli na zanimljiv i spontan nacin predociti i nama koji ih pratimo,no iako su rijeci moj alat ponekad je zaista tesko naci one rijeci koje bi mogle dati jednostavnu sliku o meni,sunfloweru koji pokusava odrzati sav onaj sjaj u sebi sada daleko od svog doma.Pisati posebno o onome sto volim ili o onome sto ne volim mislim da i nije potrebno jer uglavnom ono sto me veseli,ono sto zaokupi moju pozornost osvane u mojim fotkama,reportazama koje objavljujem,intervjuima iz kojih ponekad donosim i ovdje odlomke,tekstovima koji su samo odrz onog sto prozivljavam ma gdje bila..dakle i to je ono sto voilim osim tog prekrasnog cvijeta - suncokreta..
Image Hosted by ImageShack.us
Umjetnost je moja neskrivena ljubav,umjetnost zivljenja kojom se snalazim,koju sam izabrala nakon novinarske struke kao jos jednu od profesija kojom bi se mogla zanimati.Slikanje,crtanje,kiparstvo,fotografija,interijeri...nesto sto moze ponijeti moj pecat ili barem kakav mali trag kreacije..To je ono sto me cini sretnom.Pisanje i novinarski posao odgovara mojem temperamentu no umjetnost je odraz mojeg karaktera...kakvog?probajte sabrati i sami..:))
Image Hosted by ImageShack.us
Od siline sportskih sposobnosti nakon svoje trudnoce,veoma teske i rizicne,nazalost odustala sam od bavljenja sportom profesionalno iako se mogu pohvaliti mnogi uspjesima i prvijencima u sportskom jedrenju kao prvog zenskog flokista u bivsoj yugi,kao dobrog surfera,ronioca,gimnasticarke sa nekoliko puta slomljene ruke, balerine koja odustaje zbog svoje visine...masa onog sto me eto samo povrsno moglo zadrzati jer neka druga su me mjesta zvala..kazu steta..i ja..vjerovatno bi sad se mogla jos uvijek ponositi svojom tezinom :((... :))
Image Hosted by ImageShack.us
Odlazak na ovaj otok imao je samo jedan razlog..nazovimo ga 'ljubavne prirode" :)) razlog zbog kojeg se i odlazi na drugi kraj svijeta..razlog koji je ostvario svoj smisao i dobio jedan novi okvir okrenuvsi novu stranicu mog zivota ne sputavajuci ono sto volim,dajuci mi jedino ono sto trebam za svoje baterije..ljubav..ima li smisla bez nje?ne...
Image Hosted by ImageShack.us
Sa pogledom u kojem dnevno ocitavam svu silinu ljubavi,sa osmjehom koji znaci samo jedno,i novom obitelji koja zraci toplinom i radoscu,nova kuca polako postaje i moj novi dom...Proslo je 6 mjeseci otkada se privikavam, 6 mjeseci prilagodbe, nekad tuzna pogleda sa sjetom koju dijelim i sa vama,no i 6 mjeseci punine i dragosti koju dobijam bas kao sto i dajem..divno zar ne..?je..
Image Hosted by ImageShack.us
Imati vas pravo je bogatstvo..jos jednom hvala...vjerujte citam vas sa osmjehom i suzama,sa nekom neobicnom sjenom ljubavi koju i sa vama dijelim..



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>